Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
3
0
VS
(20:14, 20:13, 20:17)
AICON X-RAY
Raport meczowy
24/75 ATAK 20/67
1 BLOK 2
4/58 SERWIS 6/45
31 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

35.71

SERWIS%

16.67
ATAK

Rafał Wójcik

DEVSTOCK


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Bartosz Łoza

DEVSTOCK


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

87.5

PERF%

37.5

WYD%

75

SKUT%

87.5
OBRONA

Rafał Wójcik

DEVSTOCK


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 13 3 10 4 9 0 5 1 0 2 1 7 2 0 0 3 0 0 0 0 3 0
Bartosz Łoza 8 3 7 5 8 1 2 0 0 1 1 5 0 3 4 0 0 1 88 38 2 0
Rafał Wójcik 6 3 5 0 2 0 0 0 0 1 1 8 1 1 2 5 0 0 38 13 7 0
Mateusz Gabriel 2 3 2 3 7 1 1 0 0 0 2 15 1 0 0 3 0 0 0 0 1 1
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 0 3 0 0 0 0 0 0 4 1 0 0 0 1 1 0 0 3 1
Oliwia Wójcik 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 3 2 1 0 4 50 30 1 2
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 8 3 7 3 4 0 2 1 0 0 0 4 2 3 2 8 1 1 33 20 5 1
Tomasz Ochnik 7 3 7 1 12 0 2 0 0 0 0 1 2 2 3 2 1 0 63 25 2 2
Zbigniew Martyński 5 3 2 0 3 0 6 1 0 2 0 8 3 0 3 7 1 2 23 0 1 2
Agnieszka Dzikoń 4 3 3 1 4 1 2 0 0 1 1 7 0 1 3 1 0 0 80 20 3 0
Gosia Gryziak 2 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 4 2 0 0 1 1 0 0 0 2 3
Radosław Papierz 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 1 1 2 1 0 1 1 60 40 1 0
Andrzej Kaznowski 1 2 1 1 3 0 1 0 0 0 0 2 1 1 1 3 0 0 40 20 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)