Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
1
VS
(20:9, 16:20, 20:15, 20:16)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
39/74 ATAK 29/64
1 BLOK 3
10/75 SERWIS 7/54
26 BŁ. PRZECIWNIKA 21
76 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 7

ATAK%

52.17

SERWIS%

35
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 7/20 SR 4
SERWIS/SR 1.75

TR%

45

WYD%

10

SKUT%

35
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Piotr Rząca

BESTCAN


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

84.62

PERF%

53.85

WYD%

76.92

SKUT%

84.62
OBRONA

Jakub Trzciński

BESTCAN


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 17 4 15 8 2 1 3 1 0 1 1 8 2 7 4 1 1 0 85 54 3 1
Denis Ilkiewicz 13 4 9 0 4 2 1 0 0 4 2 8 3 5 4 3 2 1 60 33 2 1
Marek Zaręba 8 4 7 1 1 0 3 0 0 1 1 14 0 0 1 0 2 3 17 0 4 1
Jakub Trzciński 7 4 7 3 3 0 0 0 0 0 0 3 1 1 1 6 0 3 18 9 6 2
Karol Gothardt 4 4 1 0 2 0 1 0 0 3 1 12 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Agnieszka Sola 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 1 1 1 2 1 0 40 20 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 20 4 12 1 5 1 4 1 0 7 2 6 5 2 1 6 1 3 23 15 0 6
Dawid Prusiński 9 4 9 0 9 0 3 0 0 0 0 5 1 4 3 9 3 4 30 17 0 1
Matija Belcic 6 4 4 1 4 0 2 2 0 0 2 10 3 0 0 0 0 1 0 0 3 2
Andrey Pronoza 2 4 2 0 3 0 1 0 0 0 0 6 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Piotr Gawroński 2 4 2 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Blejder 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 3 16 1 2 30 19 2 1
Ewa Bronisz 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)