Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEVSTOCK
3
1
VS
(13:20, 21:19, 20:14, 20:16)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
39/98 ATAK 31/76
7 BLOK 8
7/73 SERWIS 2/46
21 BŁ. PRZECIWNIKA 28
74 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 23 SR 4 PKT/SR 5.75
ATAK 17 BLOK 4 SERWIS 2

ATAK%

54.84

SERWIS%

18.18
ATAK

Rafał Wójcik

DEVSTOCK


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


SERWIS 2/11 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

18.18

WYD%

-18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


BLOK 4 B1 4
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

81.82

PERF%

36.36

WYD%

81.82

SKUT%

81.82
OBRONA

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 23 4 17 1 9 3 1 4 0 2 0 5 4 4 5 2 0 0 82 36 1 0
Bartosz Łoza 10.5 4 8 1 8 2 4 0 1 2 1 6 4 5 0 7 1 0 38 38 2 0
Damian Zygadło 10.5 4 8 1 4 3 2 1 1 1 1 5 4 6 4 4 1 0 67 40 4 1
Rafał Wójcik 6 4 4 1 0 1 1 1 0 1 0 10 0 1 2 1 1 0 60 20 5 2
Mateusz Gabriel 2 4 2 3 8 1 2 0 0 0 1 13 0 2 0 2 0 2 33 33 0 0
Paulina Snopkiewicz 1 4 0 0 2 0 1 0 0 1 1 11 0 1 3 5 1 0 40 10 6 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 15.5 4 13 3 12 3 4 2 1 0 0 6 5 8 2 8 2 1 48 38 3 1
Matija Belcic 12.5 4 7 1 4 2 0 3 1 2 1 8 1 0 0 0 0 0 0 0 6 0
Dawid Prusiński 8 4 8 2 6 2 1 0 0 0 0 12 2 3 9 6 2 3 52 13 4 2
Piotr Gawroński 5 4 3 0 4 0 0 2 0 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Andrey Pronoza 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 1 2 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Paweł Blejder 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 3 0 0 63 38 3 2
Giacomo Bima 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 2 43 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)