Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
3
2
VS
(18:20, 20:15, 20:14, 19:21, 15:7)
BESTCAN
Raport meczowy
43/81 ATAK 47/99
5 BLOK 6
9/79 SERWIS 6/77
35 BŁ. PRZECIWNIKA 18
92 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 20 SR 5 PKT/SR 4
ATAK 15 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

46.88

SERWIS%

25
ATAK

Krzysztof Panek

BESTCAN


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Jakub Trzciński

BESTCAN


SERWIS 3/11 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

45.45

WYD%

9.09

SKUT%

27.27
BLOK

Robert Kozłowski

WARSFOLL


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

85.71

PERF%

28.57

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 2 SR 5
OBRONA/SR 0.4 ∑O 2
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 20 5 15 2 9 3 3 2 0 3 4 4 1 9 10 8 0 0 70 33 2 0
Marcin Stempień 17 5 16 0 7 2 1 0 0 1 6 7 2 9 2 3 2 2 61 50 0 0
Robert Kozłowski 15 5 10 1 6 0 2 3 0 2 5 6 1 5 2 2 0 0 78 56 1 0
Piotr Iwańczyk 4 5 2 0 2 0 0 0 0 2 6 9 1 2 4 1 0 0 86 29 1 1
Ela Dzioba 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 9 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 17 5 16 3 10 2 2 1 0 0 3 11 2 7 7 2 3 2 67 33 0 0
Jakub Trzciński 16 5 11 1 4 3 4 0 4 3 2 4 2 3 5 8 1 0 47 18 2 0
Marek Zaręba 10.5 5 9 2 6 0 1 0 3 0 2 4 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Denis Ilkiewicz 8 5 6 2 6 1 3 1 0 1 4 4 3 9 12 2 5 1 72 31 1 0
Krzysztof Panek 4.5 3 3 0 1 0 0 0 1 1 1 1 1 0 1 2 1 0 25 0 0 0
Karol Gothardt 3 5 2 0 1 0 0 0 0 1 2 11 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Agnieszka Sola 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 2 11 1 1 2 3 1 0 43 14 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)