Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:8, 17:20, 20:13, 21:19)
AICON X-RAY
Raport meczowy
31/89 ATAK 34/106
14 BLOK 4
10/76 SERWIS 8/61
23 BŁ. PRZECIWNIKA 14
78 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


PKT 18.5 SR 4 PKT/SR 4.63
ATAK 7 BLOK 8.5 SERWIS 3

ATAK%

36.84

SERWIS%

27.27
ATAK

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 17

ATAK%

41.18
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 3/8 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

50

WYD%

37.5

SKUT%

37.5
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 8.5 B1 7
SR 4 B2 3
BLOK/SR 2.13
PRZYJĘCIE

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


∑P 6 SR 4
∑P/SR 1.5

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Radosław Papierz

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 9
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 18.5 4 7 1 9 1 1 7 3 3 0 8 0 1 2 2 1 0 50 17 4 2
Paweł Boratowski 11 4 8 2 7 0 4 2 0 1 3 15 1 4 9 2 4 2 62 19 6 1
Adam Zieliński 9.5 4 7 2 6 1 1 0 3 1 2 9 1 0 5 3 1 2 45 0 6 1
Kuba Korpak 8 4 2 2 2 0 0 1 0 5 2 14 0 2 1 2 0 4 33 22 1 4
Piotr Boniecki 8 4 7 5 9 2 3 1 0 0 1 9 1 2 2 1 1 0 67 33 3 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 12 4 7 0 4 6 1 1 2 3 1 4 0 1 4 4 2 2 38 8 5 0
Tomasz Ochnik 10.5 4 9 4 11 2 4 1 1 0 2 2 2 3 5 4 3 2 47 18 3 3
Agnieszka Dzikoń 9.5 4 8 4 5 2 1 0 1 1 0 5 1 1 3 4 0 1 44 11 2 1
Andrzej Kaznowski 8 4 7 4 8 3 3 0 0 1 1 7 2 3 7 8 2 2 45 14 2 1
Zbigniew Martyński 6 4 3 2 4 1 2 0 0 3 3 11 3 2 3 3 0 3 45 18 4 0
Radosław Papierz 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 0 9 0 0 0 0 1 0 0 0 7 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)