Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
1
VS
(20:18, 17:20, 20:12, 20:16)
DEVSTOCK
Raport meczowy
42/92 ATAK 32/108
6 BLOK 5
4/76 SERWIS 6/67
25 BŁ. PRZECIWNIKA 23
77 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 14.5 SR 4 PKT/SR 3.63
ATAK 11 BLOK 1.5 SERWIS 2

ATAK%

57.89

SERWIS%

13.33
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 17

ATAK%

58.82
SERWIS

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


SERWIS 5/18 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

38.89

WYD%

11.11

SKUT%

27.78
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

90

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 11
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 14.5 4 11 1 6 1 0 1 1 2 1 10 2 4 5 0 1 0 90 40 4 4
Paweł Boratowski 10 4 10 1 2 2 2 0 0 0 0 5 2 2 4 1 1 1 67 22 0 2
Marcin Chmielewski 9 4 7 2 9 0 4 1 0 1 2 8 0 2 0 3 2 1 25 25 5 2
Dariusz Sierpiński 6.5 3 4 2 2 1 1 2 1 0 0 7 2 4 3 1 0 0 88 50 1 0
Kuba Korpak 6 3 5 3 3 1 2 0 0 1 0 11 0 5 7 2 2 2 67 28 2 1
Adam Zieliński 5 2 4 0 2 0 2 1 0 0 0 7 1 2 2 1 0 2 57 29 2 0
Monika Tworek 1 4 1 1 0 0 0 0 0 0 1 12 1 0 0 1 0 0 0 0 3 2
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 13 4 8 5 5 0 6 0 0 5 2 8 3 2 3 2 1 1 56 22 6 5
Karol Łoza 12.5 4 12 4 7 3 2 0 1 0 1 7 1 1 2 9 2 0 21 7 1 0
Damian Zygadło 7 4 6 6 14 3 3 1 0 0 0 7 1 7 4 9 1 0 52 33 3 2
Rafał Wójcik 5 4 3 3 6 0 3 1 0 1 2 10 0 3 3 3 0 0 67 33 3 1
Mateusz Gabriel 4.5 4 3 2 2 0 0 1 1 0 0 13 0 1 2 1 1 1 50 17 1 0
Oliwia Wójcik 1 4 0 0 2 0 0 1 0 0 0 5 1 1 2 4 0 2 33 11 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)