Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:18, 20:14, 21:19)
AICON X-RAY
Raport meczowy
35/72 ATAK 27/73
7 BLOK 0
1/59 SERWIS 7/53
18 BŁ. PRZECIWNIKA 17
61 SUMA 51

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

54.55

SERWIS%

16.67
ATAK

Krzysztof Panek

BESTCAN


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 7

ATAK%

71.43
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

22.22

SKUT%

33.33
BLOK

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Krzysztof Panek

BESTCAN


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

33.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Radosław Papierz

AICON X-RAY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 13 3 11 3 5 0 4 2 0 0 1 8 1 7 0 3 1 5 44 44 1 2
Marek Zaręba 10 3 7 0 5 0 1 2 0 1 1 9 1 2 2 2 2 1 44 22 2 0
Jakub Trzciński 10 3 10 2 6 0 0 0 0 0 0 4 3 4 1 5 0 1 45 36 1 1
Krzysztof Panek 6 3 5 1 1 0 0 1 0 0 2 5 2 1 3 0 2 0 67 17 1 1
Denis Ilkiewicz 4 3 2 2 7 0 0 2 0 0 5 5 0 0 1 2 0 0 33 0 1 0
Agnieszka Sola 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 13 3 12 2 6 1 1 0 0 1 0 4 1 4 5 8 3 0 45 20 1 0
Andrzej Kaznowski 9 3 9 3 8 3 0 0 0 0 0 7 2 4 2 3 1 0 60 40 0 0
Agnieszka Dzikoń 6 3 3 2 5 1 2 0 0 3 0 5 1 2 0 0 3 0 40 40 1 0
Tomasz Woźniak 2 3 1 2 3 2 1 0 0 1 2 5 2 1 2 7 0 1 27 9 2 2
Radosław Papierz 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Zbigniew Martyński 2 3 2 0 1 0 3 0 0 0 3 8 0 0 0 3 3 0 0 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)