Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(18:20, 18:20, 11:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
19/54 ATAK 32/71
3 BLOK 1
4/42 SERWIS 6/60
21 BŁ. PRZECIWNIKA 21
47 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 14 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

56

SERWIS%

0
ATAK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Radosław Papierz

AICON X-RAY


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

21.43

WYD%

21.43

SKUT%

21.43
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

60

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 11.5 3 9 2 6 0 3 1 1 1 0 2 2 2 2 3 2 3 33 17 0 1
Dawid Prusiński 8 3 8 3 5 0 1 0 0 0 0 8 1 7 3 6 2 2 50 35 0 0
Piotr Gawroński 3 3 1 1 2 0 0 0 0 2 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Giacomo Bima 2.5 3 0 0 3 0 1 1 1 1 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Ewa Bronisz 1 2 1 0 3 0 2 0 0 0 0 7 0 0 2 0 2 0 50 0 1 0
Andrey Pronoza 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 3 3 1 36 9 1 1
Magdalena Czarniecka 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Blejder 0 3 0 0 0 1 1 0 0 0 1 1 0 0 1 1 1 0 33 0 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 14 3 14 2 3 2 4 0 0 0 1 3 0 6 2 3 1 3 53 40 1 0
Andrzej Kaznowski 9 3 7 2 4 1 3 0 0 2 3 6 3 0 0 4 1 1 0 0 5 1
Zbigniew Martyński 6 3 4 2 0 0 1 1 0 1 3 4 3 0 4 3 0 0 57 0 1 0
Agnieszka Dzikoń 6 3 6 1 5 0 1 0 0 0 1 6 2 3 1 1 0 0 80 60 2 1
Radosław Papierz 3 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0 11 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tomasz Woźniak 1 3 1 3 4 1 0 0 0 0 2 5 1 2 1 5 0 1 33 22 4 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)