Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT TEAM
3
2
VS
(20:14, 17:20, 14:20, 20:14, 15:9)
BESTCAN
Raport meczowy
39/97 ATAK 43/105
11 BLOK 7
5/85 SERWIS 4/62
31 BŁ. PRZECIWNIKA 23
86 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


PKT 14 SR 5 PKT/SR 2.8
ATAK 9 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

37.5

SERWIS%

8.33
ATAK

Paweł Boratowski

PROJEKT TEAM


ATAK 8 SR 5
ATAK/SR 1.6 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Rząca

BESTCAN


SERWIS 1/8 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

25

WYD%

-12.5

SKUT%

12.5
BLOK

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


BLOK 4 B1 3
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Jakub Trzciński

BESTCAN


∑P 16 SR 5
∑P/SR 3.2

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

68.75

SKUT%

75
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Bączek 14 5 9 2 7 2 4 3 2 1 0 9 2 7 4 4 2 1 61 39 0 0
Dariusz Sierpiński 12.5 5 9 2 4 0 1 2 1 1 1 19 0 0 1 2 1 1 20 0 1 0
Paweł Boratowski 11.5 5 8 1 3 0 0 2 1 1 0 8 2 2 8 4 0 1 67 13 2 0
Maciej Tworek 8 5 7 4 7 2 1 0 0 1 0 11 3 3 3 1 1 1 67 33 5 1
Marcin Chmielewski 8 5 6 1 9 3 2 2 0 0 0 9 1 2 6 8 2 1 42 11 1 1
Monika Tworek 1 5 0 1 2 0 0 0 0 1 0 14 1 0 0 0 0 0 0 0 1 3
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Denis Ilkiewicz 13.5 5 11 0 7 2 3 2 1 0 1 3 3 1 6 4 0 0 64 9 2 2
Jakub Trzciński 13 5 9 3 11 0 1 2 0 2 0 15 1 4 8 3 0 1 75 25 1 0
Adam Sadziak 12 5 12 4 7 4 1 0 0 0 0 6 2 2 5 3 0 1 64 18 4 1
Piotr Rząca 11 4 8 2 4 5 5 2 0 1 1 4 2 5 3 6 0 0 57 36 1 0
Marek Zaręba 4.5 5 3 0 1 0 1 0 1 1 2 9 0 1 1 0 1 0 67 33 3 0
Anastazja Łatszewa 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 1 6 2 2 1 11 0 2 19 13 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)