Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

DEVSTOCK
1
3
VS
(16:20, 13:20, 20:18, 12:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
26/72 ATAK 41/88
4 BLOK 4
2/61 SERWIS 3/78
29 BŁ. PRZECIWNIKA 30
61 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jan Żaczek

WARSFOLL


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

41.38

SERWIS%

11.11
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 11 SR 4
ATAK/SR 2.75 ∑A 18

ATAK%

61.11
SERWIS

Marcin Stempień

WARSFOLL


SERWIS 2/15 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

26.67

WYD%

-6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Jan Żaczek

WARSFOLL


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

100

PERF%

20

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Stempień

WARSFOLL


OBRONA 8 SR 4
OBRONA/SR 2 ∑O 8
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Gabriel 9 4 7 1 6 1 4 2 0 0 1 4 4 1 6 0 3 0 70 10 2 1
Bartosz Łoza 8 4 7 0 8 1 4 0 0 1 1 6 3 1 7 4 2 1 53 7 3 0
Rafał Wójcik 8 4 5 1 6 1 0 2 0 1 0 5 3 0 10 3 1 1 67 0 3 2
Damian Zygadło 7 4 7 1 7 1 3 0 0 0 0 7 4 1 6 3 1 0 64 9 3 0
Paulina Snopkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 1 4 0 0 0 100 20 7 1
Oliwia Wójcik 0 4 0 0 0 0 1 0 0 0 1 8 2 0 3 2 0 1 50 0 3 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 15 4 12 5 6 0 6 1 2 1 2 4 2 1 7 1 1 0 80 10 4 1
Marcin Stempień 14 4 12 1 8 2 4 0 0 2 2 8 3 1 12 1 0 2 81 6 8 0
Adam Pempiak 13 4 11 2 3 1 1 1 2 0 2 9 1 4 6 5 2 0 59 24 6 0
Rafał Winiewski 6 4 6 1 6 1 0 0 0 0 0 11 4 0 1 1 0 0 50 0 5 0
Piotr Iwańczyk 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 9 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Ela Dzioba 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 2 0 0 0 0 0 0 0 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)