Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
3
2
VS
(20:17, 16:20, 20:16, 14:20, 15:11)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
39/116 ATAK 45/109
6 BLOK 12
2/85 SERWIS 7/81
38 BŁ. PRZECIWNIKA 20
85 SUMA 84

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


PKT 28.5 SR 5 PKT/SR 5.7
ATAK 20 BLOK 7.5 SERWIS 1

ATAK%

45.45

SERWIS%

9.09
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 17

ATAK%

47.06
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/16 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

18.75
BLOK

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


BLOK 7.5 B1 7
SR 5 B2 1
BLOK/SR 1.5
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 19 SR 5
∑P/SR 3.8

DOKŁ%

78.95

PERF%

47.37

WYD%

78.95

SKUT%

78.95
OBRONA

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 6
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 10 5 8 6 5 3 2 1 0 1 2 5 1 9 6 4 0 0 79 47 4 2
Tomasz Rychlica 10 4 8 2 6 0 1 2 0 0 0 11 1 2 0 3 0 2 29 29 0 1
Andrzej Kaznowski 8 3 8 0 11 3 1 0 0 0 0 6 1 5 3 3 0 2 62 38 4 2
Agnieszka Dzikoń 8 5 8 4 9 3 3 0 0 0 1 10 0 4 0 1 0 1 67 67 4 1
Tomasz Woźniak 5 4 4 2 3 3 2 1 0 0 1 11 1 2 3 3 1 0 56 22 0 0
Zbigniew Martyński 5 4 3 2 4 0 1 1 0 1 0 11 2 5 2 4 2 1 50 36 2 0
Radosław Papierz 1 5 0 0 1 0 0 1 0 0 2 14 3 0 0 1 0 0 0 0 2 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 28.5 5 20 5 15 1 3 7 1 1 1 6 3 2 9 8 0 1 55 10 6 3
Dawid Prusiński 14.5 5 12 3 9 2 4 1 1 1 1 12 2 10 9 14 2 0 54 29 4 2
Matija Belcic 12 5 8 2 7 2 2 2 0 2 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Giacomo Bima 4.5 5 1 0 1 0 1 0 1 3 1 9 3 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Piotr Gawroński 3 2 3 1 1 1 1 0 0 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Łukasz Chmielewski 1.5 2 1 0 2 0 0 0 1 0 0 10 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Magdalena Czarniecka 0 5 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 4 2 0 0 1 0 67 67 1 0
Paweł Blejder 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 8 4 1 28 6 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)