Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

AICON X-RAY
0
3
VS
(10:20, 20:21, 16:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
17/63 ATAK 30/62
1 BLOK 5
3/48 SERWIS 5/50
25 BŁ. PRZECIWNIKA 21
46 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 11 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

61.11

SERWIS%

0
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Jan Żaczek

WARSFOLL


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

25

SKUT%

37.5
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Marcin Stempień

WARSFOLL


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

63.64

PERF%

36.36

WYD%

36.36

SKUT%

63.64
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Woźniak 5 2 4 3 4 1 1 1 0 0 1 6 0 3 2 3 0 0 63 38 0 1
Tomasz Ochnik 4 2 4 2 5 1 2 0 0 0 1 2 1 4 1 1 0 2 63 50 0 1
Tomasz Rychlica 4 3 3 2 1 1 1 0 0 1 0 6 1 1 0 0 0 1 50 50 2 0
Andrzej Kaznowski 4 2 4 2 1 1 3 0 0 0 0 3 1 4 0 3 1 0 50 50 1 0
Zbigniew Martyński 3 3 2 0 3 1 0 0 0 1 0 9 2 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Radosław Papierz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Agnieszka Dzikoń 0 3 0 3 6 0 2 0 0 0 0 3 1 4 1 1 1 1 63 50 1 0
Gosia Gryziak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 3 6 2 1 36 14 0 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 11.5 3 11 0 2 1 4 0 1 0 1 12 1 4 3 1 2 1 64 36 3 1
Adam Pempiak 11 3 9 1 3 0 1 2 0 0 1 5 1 4 1 3 0 0 63 50 0 0
Jan Żaczek 10.5 3 7 2 0 0 2 0 1 3 0 4 1 2 0 1 0 0 67 67 3 1
Rafał Winiewski 4 3 2 2 6 0 1 1 0 1 1 8 3 0 0 2 0 1 0 0 2 0
Piotr Iwańczyk 3 3 1 1 3 0 3 0 2 1 0 6 1 1 2 4 0 0 43 14 0 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)