Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:16, 20:13, 20:16)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
24/51 ATAK 3/16
7 BLOK 1
2/59 SERWIS 1/9
27 BŁ. PRZECIWNIKA 40
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


PKT 9.5 SR 3 PKT/SR 3.17
ATAK 5 BLOK 2.5 SERWIS 2

ATAK%

62.5

SERWIS%

13.33
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


SERWIS 2/15 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

53.33

WYD%

-6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

88.89

PERF%

33.33

WYD%

77.78

SKUT%

88.89
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 9.5 3 5 0 1 0 2 63 8 2 1 2 6 4 3 3 2 0 1 0 83 50 1 0
Piotr Boniecki 6.5 3 6 2 2 1 0 55 11 0 1 0 2 6 1 5 1 2 2 0 60 50 0 1
Marcin Chmielewski 6.5 3 5 2 3 1 3 36 14 0 3 0 1 3 3 1 0 2 1 0 25 25 0 0
Adam Zieliński 5.5 3 4 2 1 1 1 44 9 1 1 0 2 4 1 3 5 0 1 0 89 33 0 0
Kuba Korpak 4 3 3 0 2 2 1 38 8 1 0 0 2 5 1 2 0 1 1 1 40 40 0 0
Monika Tworek 1 3 1 0 0 0 0 100 1 0 0 0 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 5 3 3 2 4 5 2 19 16 1 0 1 3 2 3 2 0 0 1 0 67 67 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)