Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROJEKT TEAM
3
0
VS
(20:16, 20:13, 20:16)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
24/51 ATAK 19/56
7 BLOK 5
2/59 SERWIS 3/46
27 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 7 BLOK 3 SERWIS 1

ATAK%

38.89

SERWIS%

12.5
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Adam Zieliński

PROJEKT TEAM


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

88.89

PERF%

33.33

WYD%

77.78

SKUT%

88.89
OBRONA

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 9.5 3 5 0 1 0 2 2 1 2 6 4 3 3 2 0 1 0 83 50 1 0
Piotr Boniecki 6.5 3 6 2 2 1 0 0 1 0 2 6 1 5 1 2 2 0 60 50 0 1
Marcin Chmielewski 6.5 3 5 2 3 1 3 0 3 0 1 3 3 1 0 2 1 0 25 25 0 0
Adam Zieliński 5.5 3 4 2 1 1 1 1 1 0 2 4 1 3 5 0 1 0 89 33 0 0
Kuba Korpak 4 3 3 0 2 2 1 1 0 0 2 5 1 2 0 1 1 1 40 40 0 0
Monika Tworek 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 11 3 7 2 3 0 6 3 0 1 1 4 2 7 9 4 1 1 73 32 0 1
Piotr Gawroński 6.5 3 6 2 2 1 3 0 1 0 3 3 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0
Matija Belcic 5 3 3 2 4 5 2 1 0 1 3 2 3 2 0 0 1 0 67 67 0 1
Giacomo Bima 2.5 3 1 0 1 0 0 0 1 1 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Tomasz Szkudlarek 2 3 2 0 0 1 3 0 0 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Magdalena Czarniecka 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 4 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Blejder 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 8 9 0 0 53 11 0 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)