Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
0
VS
(20:18, 20:18, 20:15)
DEVSTOCK
Raport meczowy
19/51 ATAK 25/82
2 BLOK 4
4/49 SERWIS 4/53
35 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 51

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 15 SR 3 PKT/SR 5
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

39.29

SERWIS%

17.65
ATAK

Jakub Trzciński

BESTCAN


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 15

ATAK%

60
SERWIS

Anastazja Łatszewa

BESTCAN


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Mateusz Gabriel

DEVSTOCK


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

60

PERF%

40

WYD%

60

SKUT%

60
OBRONA

Jakub Trzciński

BESTCAN


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 10 3 9 1 4 0 1 0 0 1 0 6 2 0 0 2 2 1 0 0 3 0
Denis Ilkiewicz 5.5 3 5 4 4 3 1 0 1 0 1 7 2 2 1 6 3 0 25 17 2 2
Krzysztof Panek 4.5 3 3 1 5 0 2 1 1 0 0 11 1 4 0 4 2 2 33 33 3 2
Marek Zaręba 3 3 2 0 4 0 0 0 0 1 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Anastazja Łatszewa 2 3 0 0 2 0 0 0 0 2 0 4 2 1 3 4 1 1 40 10 3 1
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 15 3 11 0 11 1 5 1 0 3 4 6 4 5 4 7 1 1 50 28 2 1
Mateusz Gabriel 6.5 3 4 3 6 1 2 2 1 0 1 8 0 0 3 2 0 0 60 0 2 0
Bartosz Łoza 6 3 6 3 5 0 4 0 0 0 0 7 2 1 2 4 1 2 30 10 3 2
Damian Zygadło 4.5 3 4 4 6 0 5 0 1 0 2 6 2 3 1 7 0 1 33 25 1 0
Paulina Snopkiewicz 1 3 0 1 0 0 0 0 0 1 1 6 0 2 1 2 0 0 60 40 2 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)