Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
3
2
VS
(21:19, 20:17, 14:20, 18:20, 15:12)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
47/112 ATAK 46/116
8 BLOK 11
6/74 SERWIS 4/88
27 BŁ. PRZECIWNIKA 27
88 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 17 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

48.57

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


ATAK 10 SR 4
ATAK/SR 2.5 ∑A 18

ATAK%

55.56
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 4/15 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

33.33

WYD%

6.67

SKUT%

26.67
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 28 SR 5
∑P/SR 5.6

DOKŁ%

78.57

PERF%

35.71

WYD%

67.86

SKUT%

78.57
OBRONA

Monika Tworek

PROJEKT TEAM


OBRONA 5 SR 5
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 19 5 17 1 9 4 4 1 2 0 1 10 3 6 5 9 3 2 44 24 2 0
Adam Pempiak 18 5 12 7 9 3 2 1 2 4 1 7 3 10 12 3 1 2 79 36 4 3
Robert Kozłowski 16.5 5 13 8 3 1 2 0 3 2 4 14 2 4 8 8 1 0 57 19 3 3
Rafał Winiewski 5.5 5 4 1 3 3 2 1 1 0 0 12 0 0 1 1 0 0 50 0 1 1
Piotr Iwańczyk 2 5 1 0 3 0 0 0 2 0 1 8 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jarek Bączek 13.5 4 10 4 7 2 3 2 1 1 2 7 4 5 2 6 1 0 50 36 2 0
Maciej Tworek 13.5 4 10 1 6 1 0 2 1 1 1 9 1 1 7 6 1 2 47 6 3 1
Dariusz Sierpiński 11 4 8 3 3 1 0 2 2 0 0 11 2 3 1 3 3 1 36 27 0 1
Marcin Chmielewski 11 5 10 2 6 1 3 1 0 0 0 7 3 1 8 4 0 0 69 8 4 1
Adam Zieliński 5.5 4 5 5 4 1 1 0 1 0 2 8 0 4 4 2 1 2 62 31 2 0
Paweł Boratowski 3.5 2 2 3 2 1 1 0 1 1 0 3 0 2 1 2 1 1 43 29 1 0
Kuba Korpak 2 2 0 2 5 1 1 1 0 1 0 8 0 1 0 0 1 0 50 50 0 0
Monika Tworek 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 14 2 0 0 0 0 0 0 0 5 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)