Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
0
VS
(20:17, 21:20, 20:17)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
17/47 ATAK 27/59
4 BLOK 4.5
4/48 SERWIS 4/52
36 BŁ. PRZECIWNIKA 18.5
61 SUMA 54

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


PKT 22 SR 3 PKT/SR 7.33
ATAK 17 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

56.67

SERWIS%

30
ATAK

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


ATAK 17 SR 3
ATAK/SR 5.67 ∑A 30

ATAK%

56.67
SERWIS

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Krzysztof Panek

BESTCAN


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 8
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 12 3 11 2 6 1 2 1 0 0 3 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Denis Ilkiewicz 10 3 5 1 3 1 2 3 0 2 3 6 2 2 6 4 0 1 62 15 4 1
Krzysztof Panek 1 3 1 1 1 0 1 0 0 0 1 3 1 0 8 1 1 0 80 0 0 0
Anastazja Łatszewa 1 3 0 0 1 0 1 0 0 1 1 8 0 2 4 0 1 2 67 22 2 0
Karol Gothardt 1 3 0 1 0 0 1 0 0 1 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Marek Zaręba 0 3 0 0 4 1 0 0 0 0 0 6 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 22 3 17 2 5 1 5 1 2 3 1 4 2 1 3 4 3 0 36 9 1 0
Dawid Prusiński 6 3 6 2 6 1 2 0 0 0 1 8 1 0 4 9 4 2 21 0 7 1
Matija Belcic 4 2 3 1 2 2 1 1 0 0 0 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Giacomo Bima 2 3 1 0 0 0 0 1 0 0 0 6 2 0 1 0 0 0 100 0 5 0
Piotr Gawroński 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 1 0 1 1 0 0 50 0 1 0
Ewa Bronisz 0.5 3 0 0 1 0 0 0 1 0 0 4 1 1 1 0 0 0 100 50 2 0
Łukasz Chmielewski 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Blejder 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 6 1 3 38 0 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)