Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEVSTOCK
3
1
VS
(20:18, 18:20, 20:16, 20:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
40/102 ATAK 39/92
4 BLOK 3
7/77 SERWIS 1/65
27 BŁ. PRZECIWNIKA 26
78 SUMA 69

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 21 SR 4 PKT/SR 5.25
ATAK 19 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

55.88

SERWIS%

6.25
ATAK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


ATAK 19 SR 4
ATAK/SR 4.75 ∑A 34

ATAK%

55.88
SERWIS

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


SERWIS 4/17 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

29.41

WYD%

17.65

SKUT%

23.53
BLOK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

62.5

PERF%

25

WYD%

62.5

SKUT%

62.5
OBRONA

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 21 4 19 5 6 0 4 1 0 1 3 7 5 6 5 6 1 0 61 33 6 2
Mateusz Gabriel 13 4 10 4 15 2 2 2 0 1 4 11 2 3 2 5 3 0 38 23 2 0
Bartosz Łoza 11 4 10 3 12 1 5 1 0 0 3 7 2 4 3 5 0 1 54 31 3 1
Paulina Snopkiewicz 4 4 0 0 2 0 0 0 0 4 1 11 1 2 3 3 0 0 63 25 4 2
Oliwia Wójcik 2 4 1 0 1 0 0 0 0 1 2 10 1 1 1 1 1 0 50 25 3 3
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 18 4 17 2 9 0 3 0 0 1 1 6 4 1 4 7 2 2 31 6 7 1
Dawid Prusiński 11 4 11 4 7 1 3 0 0 0 2 8 1 5 3 5 6 2 38 24 5 3
Matija Belcic 10 4 9 2 10 3 2 1 0 0 2 12 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Ewa Bronisz 2 4 2 0 2 0 1 0 0 0 0 5 5 3 3 2 4 2 43 21 2 0
Andrey Pronoza 1 2 0 0 1 0 1 1 0 0 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Giacomo Bima 1 4 0 0 2 0 0 1 0 0 1 10 1 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Paweł Blejder 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 4 5 1 1 53 27 4 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)