Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
0
3
VS
(20:21, 15:20, 15:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
26/51 ATAK 33/62
3 BLOK 5
2/51 SERWIS 2/58
19 BŁ. PRZECIWNIKA 21
50 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Kozłowski

WARSFOLL


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 10 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Robert Kozłowski

WARSFOLL


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 15

ATAK%

66.67
SERWIS

Adam Sadziak

BESTCAN


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

18.18

WYD%

-9.09

SKUT%

18.18
BLOK

Robert Kozłowski

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Jakub Trzciński

BESTCAN


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

100

PERF%

62.5

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Jakub Trzciński

BESTCAN


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Sadziak 11 3 8 0 1 1 2 1 0 2 0 6 3 4 0 0 2 0 67 67 0 1
Piotr Rząca 10 3 9 0 1 1 4 1 0 0 0 5 2 2 1 2 2 0 43 29 0 2
Denis Ilkiewicz 4.5 3 4 0 2 0 1 0 1 0 0 9 1 3 3 5 1 0 50 25 2 1
Jakub Trzciński 4 3 4 1 3 2 0 0 0 0 0 7 0 5 3 0 0 0 100 63 4 1
Anastazja Łatszewa 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 5 1 2 5 3 0 1 64 18 0 0
Karol Gothardt 0.5 3 0 0 2 0 0 0 1 0 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Marek Zaręba 0 2 0 1 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Kozłowski 12.5 3 10 5 0 0 0 2 1 0 0 7 2 3 1 4 0 0 50 38 2 0
Adam Pempiak 10.5 3 8 1 3 1 0 1 1 1 0 5 1 3 7 3 0 0 77 23 2 0
Marcin Stempień 9 3 9 3 3 2 5 0 0 0 0 5 3 11 3 2 0 2 78 61 0 0
Rafał Winiewski 6 3 6 1 5 0 0 0 0 0 2 12 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Piotr Iwańczyk 2 3 0 0 0 0 0 1 0 1 3 4 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 0 0 1 2 0 0 33 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)