Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
3
2
VS
(21:19, 10:20, 10:20, 20:15, 15:13)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
45/92 ATAK 40/83
2 BLOK 9
8/78 SERWIS 6/86
21 BŁ. PRZECIWNIKA 32
76 SUMA 87

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 19.5 SR 5 PKT/SR 3.9
ATAK 17 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

62.96

SERWIS%

20
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 17 SR 5
ATAK/SR 3.4 ∑A 27

ATAK%

62.96
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 2/10 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

30

WYD%

-10

SKUT%

20
BLOK

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


BLOK 4 B1 3
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Maciej Tworek

PROJEKT TEAM


∑P 16 SR 5
∑P/SR 3.2

DOKŁ%

62.5

PERF%

0

WYD%

56.25

SKUT%

62.5
OBRONA

Piotr Boniecki

PROJEKT TEAM


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 9
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomasz Ochnik 19.5 5 17 1 5 1 3 0 1 2 1 4 3 1 8 7 4 2 41 5 5 0
Andrzej Kaznowski 15 5 13 1 4 4 5 0 0 2 0 14 1 3 5 11 3 1 35 13 0 1
Agnieszka Dzikoń 8 5 7 2 4 0 2 1 0 0 1 6 2 0 2 0 2 1 40 0 4 0
Tomasz Rychlica 6.5 5 5 1 2 3 2 0 1 1 1 8 0 1 6 6 2 3 39 6 8 0
Zbigniew Martyński 4 5 3 0 4 1 2 0 0 1 0 13 1 0 5 4 1 0 50 0 1 0
Radosław Papierz 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 2 10 3 0 0 0 0 0 0 0 7 1
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Tworek 15 5 10 2 5 0 2 3 2 1 2 5 3 0 10 5 1 0 63 0 3 0
Paweł Boratowski 11 5 9 1 5 1 2 0 0 2 4 9 1 1 4 2 1 2 50 10 1 0
Kuba Korpak 9.5 5 6 2 6 0 1 2 1 1 2 9 0 1 7 3 0 2 62 8 2 0
Piotr Boniecki 8 5 7 1 3 1 3 1 0 0 0 10 3 1 8 7 1 1 50 6 9 0
Dariusz Sierpiński 7.5 5 6 0 7 0 0 1 1 0 0 10 1 0 5 1 2 1 56 0 3 0
Monika Tworek 4 5 2 0 1 0 0 0 0 2 4 16 1 0 0 0 0 1 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)