Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(15:20, 16:20, 19:21)
WARSFOLL
Raport meczowy
28/61 ATAK 30/58
1 BLOK 8
5/42 SERWIS 3/59
16 BŁ. PRZECIWNIKA 20
50 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

56.52

SERWIS%

10
ATAK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 14

ATAK%

57.14
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Robert Kozłowski

WARSFOLL


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

80

PERF%

46.67

WYD%

73.33

SKUT%

80
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Claudio Estevez 14 3 13 2 2 5 1 0 0 1 3 3 3 3 5 4 0 0 67 25 2 1
Matija Belcic 10.5 3 8 1 3 0 2 0 1 2 0 4 2 3 2 2 1 0 63 38 3 1
Paweł Blejder 5 3 5 4 4 2 2 0 0 0 0 5 3 4 4 9 1 0 44 22 3 1
Andrey Pronoza 2.5 3 1 0 0 1 0 0 1 1 0 6 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1
Ewa Bronisz 2 3 1 1 3 0 0 0 0 1 0 7 1 4 2 1 2 3 50 33 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 12 3 9 5 3 0 1 2 0 1 2 12 0 7 4 2 1 3 65 41 5 2
Piotr Iwańczyk 10 3 5 0 2 0 2 3 0 2 0 7 3 1 1 0 2 1 40 20 1 2
Rafał Winiewski 10 3 8 1 3 1 1 2 0 0 0 8 1 1 0 0 0 0 100 100 1 1
Robert Kozłowski 9 3 8 4 4 1 0 1 0 0 2 8 1 7 5 2 0 1 80 47 1 1
Monika Kaczorowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 11 0 0 1 3 0 1 20 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)