Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEVSTOCK
0
3
VS
(16:20, 12:20, 11:20)
PROJEKT TEAM
Raport meczowy
22/67 ATAK 28/63
4 BLOK 8
1/41 SERWIS 6/58
12 BŁ. PRZECIWNIKA 18
39 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 7 BLOK 5 SERWIS 1

ATAK%

87.5

SERWIS%

10
ATAK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 8

ATAK%

87.5
SERWIS

Jarek Bączek

PROJEKT TEAM


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

44.44

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Dariusz Sierpiński

PROJEKT TEAM


BLOK 5 B1 5
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.67
PRZYJĘCIE

Kuba Korpak

PROJEKT TEAM


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

62.5

PERF%

37.5

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Łoza 11 3 10 2 8 6 3 0 0 1 1 3 4 0 2 7 3 1 15 0 1 1
Mateusz Gabriel 9 3 7 3 7 2 2 2 0 0 1 6 0 1 2 2 1 2 38 13 0 2
Rafał Wójcik 7 3 5 1 6 0 4 2 0 0 0 9 0 4 4 7 1 1 47 24 4 3
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 1 0 0 0 0 0 0 0 10 0 0 3 2 0 0 60 0 5 0
Oliwia Wójcik 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 2 1 2 3 1 2 33 11 1 1
PROJEKT TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dariusz Sierpiński 13 3 7 0 1 0 0 5 0 1 2 7 0 1 0 2 1 1 20 20 3 1
Marcin Chmielewski 9 3 9 1 3 1 1 0 0 0 0 6 3 1 0 2 0 0 33 33 2 2
Jarek Bączek 6.5 3 2 1 5 0 1 1 1 3 1 5 0 4 3 8 0 0 47 27 2 1
Kuba Korpak 6 3 5 1 3 1 1 1 0 0 0 5 0 3 2 2 1 0 63 38 2 0
Paweł Boratowski 5.5 3 5 4 6 2 0 0 1 0 0 5 1 1 1 2 0 0 50 25 1 0
Monika Tworek 2 3 0 2 1 0 0 0 0 2 3 12 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)