Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BESTCAN
3
0
VS
(20:12, 20:12, 20:18)
AICON X-RAY
Raport meczowy
31/58 ATAK 24/54
2 BLOK 5
7/58 SERWIS 0/44
20 BŁ. PRZECIWNIKA 13
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sikora

BESTCAN


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

52.63

SERWIS%

10
ATAK

Adam Sadziak

BESTCAN


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Adam Sadziak

BESTCAN


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

27.27

WYD%

9.09

SKUT%

27.27
BLOK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Piotr Rząca

BESTCAN


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Paweł Sikora

BESTCAN


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sikora 12 3 10 2 5 1 1 1 0 1 2 6 1 0 5 2 0 0 71 0 5 0
Adam Sadziak 10.5 3 7 0 3 0 1 0 1 3 0 6 2 0 3 2 0 0 60 0 2 0
Piotr Rząca 8 3 8 1 2 2 1 0 0 0 0 8 2 2 6 1 1 0 80 20 2 0
Krzysztof Panek 7 3 6 1 4 0 1 0 0 1 1 3 1 1 7 2 1 0 73 9 1 0
Marek Zaręba 2.5 3 0 0 0 1 0 0 1 2 2 5 1 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Anastazja Łatszewa 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 0 10 1 1 2 1 0 0 75 25 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Kaznowski 11 3 10 1 2 1 4 1 0 0 0 7 1 0 3 6 1 1 27 0 3 0
Tomasz Ochnik 7 3 6 1 3 0 4 1 0 0 0 6 0 2 4 2 2 0 60 20 1 0
Tomasz Rychlica 5.5 3 3 1 2 0 3 2 1 0 0 10 1 1 4 2 1 0 63 13 0 0
Agnieszka Dzikoń 3 3 3 0 2 1 1 0 0 0 1 4 0 0 2 1 0 2 40 0 3 0
Radosław Papierz 1.5 3 1 0 0 0 0 0 1 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Zbigniew Martyński 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 0 4 2 1 7 3 1 3 53 7 2 0
Gosia Gryziak 0 1 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)