Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o V miejsce

AICON X-RAY
1
3
VS
(19:21, 20:16, 13:20, 13:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
28/107 ATAK 14/43
5 BLOK 6
3/66 SERWIS 1/21
29 BŁ. PRZECIWNIKA 56
65 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 15.5 SR 4 PKT/SR 3.88
ATAK 11 BLOK 3.5 SERWIS 1

ATAK%

39.29

SERWIS%

7.69
ATAK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 6

ATAK%

50
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 1/8 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

12.5

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 9 SR 3
∑P/SR 3

DOKŁ%

77.78

PERF%

55.56

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Kaznowski 11.5 4 11 2 10 1 1 44 25 0 1 0 1 7 2 2 2 2 2 2 40 20 3 2
Tomasz Woźniak 6.5 3 5 4 6 4 2 24 21 1 1 0 0 3 1 5 2 1 1 0 78 56 1 0
Zbigniew Martyński 6 3 3 1 0 1 1 50 6 1 2 1 3 5 1 0 0 2 0 3 0 0 3 0
Tomasz Rychlica 5.5 4 5 0 4 2 2 38 13 0 1 0 0 8 2 5 7 5 1 0 67 28 3 1
Agnieszka Dzikoń 5.5 4 4 5 11 3 2 16 25 0 1 1 0 6 1 1 0 3 1 0 20 20 2 3
Radosław Papierz 1 4 0 0 3 0 0 0 3 0 0 1 1 13 1 0 0 0 0 0 0 0 2 3
Tomasz Ochnik 0 3 0 3 7 3 1 0 14 0 0 0 0 6 2 5 4 6 1 0 56 31 3 2
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 15.5 4 11 4 9 2 2 39 28 3 1 1 0 10 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Dawid Prusiński 5.5 4 3 1 8 2 1 20 15 2 1 0 0 6 2 7 2 3 1 1 64 50 4 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)