Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

MECZ o III m.

BESTCAN
3
1
VS
(20:13, 15:20, 20:10, 20:11)
DEVSTOCK
Raport meczowy
21/49 ATAK 23/67
2 BLOK 4
11/70 SERWIS 3/54
41 BŁ. PRZECIWNIKA 24
75 SUMA 54

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 11 SR 4 PKT/SR 2.75
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

33.33

SERWIS%

9.09
ATAK

Adam Sadziak

BESTCAN


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Piotr Rząca

BESTCAN


SERWIS 5/19 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

31.58

WYD%

0

SKUT%

26.32
BLOK

Jakub Trzciński

BESTCAN


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


∑P 11 SR 4
∑P/SR 2.75

DOKŁ%

63.64

PERF%

18.18

WYD%

36.36

SKUT%

63.64
OBRONA

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 7
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Rząca 10 4 5 1 3 1 3 0 0 5 1 8 5 4 4 3 2 1 57 29 1 1
Jakub Trzciński 10 4 7 3 2 1 1 2 0 1 1 13 1 0 2 4 0 1 29 0 2 0
Adam Sadziak 9 4 9 0 3 1 1 0 0 0 0 4 1 1 2 2 2 0 43 14 1 0
Anastazja Łatszewa 2 4 0 0 2 0 0 0 0 2 1 8 0 0 4 5 0 0 44 0 0 0
Karol Gothardt 2 4 0 0 2 0 0 0 0 2 2 3 4 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Marek Zaręba 1 3 0 0 1 1 2 0 0 1 1 5 1 1 1 1 0 1 50 25 2 0
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 11 4 9 2 5 3 8 1 0 1 2 4 4 2 5 1 1 2 64 18 0 0
Bartosz Łoza 10 4 9 2 9 1 4 1 0 0 0 8 0 1 5 11 0 2 32 5 0 1
Mateusz Gabriel 7 4 4 1 4 1 1 2 0 1 0 7 1 2 4 5 3 2 38 13 3 0
Oliwia Wójcik 2 4 1 0 2 0 1 0 0 1 0 8 0 0 2 2 2 3 22 0 1 0
Paulina Snopkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 2 14 1 1 3 2 0 2 50 13 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)