Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(15:20, 20:21, 10:20)
PKO BP
Raport meczowy
6/25 ATAK 15/32
1 BLOK 3
2/25 SERWIS 0/22
36 BŁ. PRZECIWNIKA 43
45 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Kiliszek

PKO BP


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

61.54

SERWIS%

0
ATAK

Jakub Kiliszek

PKO BP


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

27.27

WYD%

0

SKUT%

18.18
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jakub Kiliszek

PKO BP


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

76.92

PERF%

7.69

WYD%

61.54

SKUT%

76.92
OBRONA

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 7 3 4 0 3 3 0 40 10 1 0 2 1 6 2 0 3 0 0 2 60 0 5 0
Dawid Prusiński 2 2 2 2 6 2 3 13 15 0 0 0 0 5 0 0 3 4 1 0 38 0 0 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 9 3 8 0 3 0 2 62 13 1 0 0 0 3 2 1 9 1 1 1 77 8 1 1
Patryk Łabuszewski 6 3 6 1 7 1 2 35 17 0 0 0 0 4 2 4 4 1 2 1 67 33 0 0
Adrian Płachta 3 3 1 0 1 0 0 50 2 2 0 0 0 11 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)