Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PKO BP
3
1
VS
(21:20, 20:14, 16:20, 21:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
45/80 ATAK 41/77
2 BLOK 4
7/65 SERWIS 9/51
24 BŁ. PRZECIWNIKA 20
78 SUMA 74

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 26 SR 4 PKT/SR 6.5
ATAK 18 BLOK 1 SERWIS 7

ATAK%

64.29

SERWIS%

31.82
ATAK

Jakub Kiliszek

PKO BP


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 24

ATAK%

70.83
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 7/22 SR 4
SERWIS/SR 1.75

TR%

40.91

WYD%

22.73

SKUT%

31.82
BLOK

Robert Wykowski

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 30 SR 4
∑P/SR 7.5

DOKŁ%

66.67

PERF%

16.67

WYD%

53.33

SKUT%

66.67
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Kiliszek 21.5 4 17 2 4 0 1 0 1 4 1 9 2 2 2 1 2 1 50 25 3 3
Patryk Łabuszewski 12 4 11 1 7 3 1 0 0 1 0 13 2 3 4 7 2 1 41 18 1 2
Hubert Długozima 9 4 7 1 5 1 0 0 0 2 2 10 1 4 7 6 1 0 61 22 2 0
Piotr Różycki 8 3 7 1 3 0 2 1 0 0 0 5 1 1 3 2 0 2 50 13 3 0
Jarosław Brygoła 2 1 2 1 1 0 0 0 0 0 0 1 1 3 0 2 0 1 50 50 0 0
Adrian Płachta 1.5 4 1 0 1 0 0 0 1 0 0 10 0 0 0 0 0 1 0 0 3 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 26 4 18 3 2 0 5 1 0 7 2 11 2 5 15 6 1 3 67 17 6 0
Robert Wykowski 15 4 12 4 6 1 0 2 0 1 2 7 1 7 5 5 0 1 67 39 0 3
Marcin Stempień 12 3 11 2 10 0 2 1 0 0 0 4 2 0 4 2 1 1 50 0 1 1
Ela Dzioba 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 0 10 1 0 1 1 0 0 50 0 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)