Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MOIIB
1
3
VS
(15:20, 15:20, 20:17, 17:20)
DEVSTOCK
Raport meczowy
26/53 ATAK 43/81
6 BLOK 3
5/69 SERWIS 13/76
30 BŁ. PRZECIWNIKA 18
67 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


PKT 17 SR 4 PKT/SR 4.25
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 3

ATAK%

60

SERWIS%

20
ATAK

Bartosz Łoza

DEVSTOCK


ATAK 14 SR 4
ATAK/SR 3.5 ∑A 21

ATAK%

66.67
SERWIS

Karol Łoza

DEVSTOCK


SERWIS 5/16 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

31.25
BLOK

Karol Krzewiński

MOIIB


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Karol Łoza

DEVSTOCK


∑P 13 SR 4
∑P/SR 3.25

DOKŁ%

76.92

PERF%

15.38

WYD%

61.54

SKUT%

76.92
OBRONA

Damian Majewski

MOIIB


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Krzewiński 15.5 4 10 2 8 0 0 2 1 3 3 4 6 0 3 2 3 1 33 0 0 0
Andrzej Krapa 9.5 4 9 1 2 2 1 0 1 0 0 8 1 2 3 8 5 4 23 9 3 0
Damian Majewski 7.5 4 5 1 1 1 1 0 1 2 0 11 1 1 2 3 1 4 27 9 6 0
Jan Wojciechowski 3 4 2 0 4 0 0 0 2 0 0 6 2 0 0 2 3 3 0 0 0 1
Daniel Saganek 1.5 4 0 1 1 0 1 1 1 0 0 9 3 1 0 2 0 0 33 33 1 0
Valeriia Ksenita 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 1 0 2 2 1 1 33 0 1 2
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 17 4 12 3 1 1 3 2 0 3 4 5 3 0 6 3 0 2 55 0 2 0
Bartosz Łoza 16 4 14 0 4 1 2 0 0 2 1 3 3 1 3 4 0 0 50 13 4 0
Karol Łoza 16 4 11 4 1 2 3 0 0 5 3 3 5 2 8 1 2 0 77 15 3 2
Damian Żygadło 9.5 4 6 2 5 0 3 0 1 3 1 7 3 1 4 3 1 1 50 10 2 0
Małgorzata Zaciek 0.5 4 0 0 0 1 1 0 1 0 1 10 2 0 2 2 1 0 40 0 1 0
Paulina Snopkiewicz 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 3 6 0 2 2 2 0 2 50 25 4 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)