Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
3
1
VS
(17:20, 20:13, 20:15, 20:18)
Wodociągi Warszawskie
Raport meczowy
8/30 ATAK 32/77
0 BLOK 2.5
3/32 SERWIS 4/36
66 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
77 SUMA 66

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Robert Kaczmarski

Wodociągi Warszawskie


PKT 19.5 SR 4 PKT/SR 4.88
ATAK 15 BLOK 2.5 SERWIS 2

ATAK%

53.57

SERWIS%

12.5
ATAK

Robert Kaczmarski

Wodociągi Warszawskie


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 28

ATAK%

53.57
SERWIS

Andrzej Zając

Wodociągi Warszawskie


SERWIS 2/8 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Robert Kaczmarski

Wodociągi Warszawskie


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 10 SR 4
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

90

PERF%

30

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Robert Kaczmarski

Wodociągi Warszawskie


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 5 4 3 3 4 3 5 17 18 0 0 2 3 11 2 9 2 2 0 1 79 64 2 1
Dawid Prusiński 4 4 4 3 1 0 2 40 10 0 0 0 1 4 1 3 6 0 0 1 90 30 0 0
Andrey Pronoza 2 4 1 0 1 0 0 50 2 0 0 1 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Robert Kaczmarski 19.5 4 15 2 5 1 5 54 28 2 1 2 0 12 2 6 2 5 1 0 57 43 5 1
Marek Bukowski 12 4 12 3 12 1 4 38 32 0 0 0 0 5 2 5 2 4 0 0 64 45 1 0
Andrzej Zając 5 4 3 3 3 0 0 33 9 0 0 2 0 5 1 6 1 11 0 3 33 29 3 2
Michał Kielan 2 3 2 2 1 0 3 25 8 0 0 0 1 4 0 0 0 1 0 1 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)