Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

DEVSTOCK
0
3
VS
(16:20, 9:20, 18:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
22/63 ATAK 26/57
2 BLOK 6
1/44 SERWIS 3/58
18 BŁ. PRZECIWNIKA 25
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mateusz Stecz

WARSFOLL


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 9 BLOK 3 SERWIS 0

ATAK%

45

SERWIS%

0
ATAK

Adam Pempiak

WARSFOLL


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Marcin Stempień

WARSFOLL


SERWIS 1/8 SR 1
SERWIS/SR 1

TR%

12.5

WYD%

0

SKUT%

12.5
BLOK

Mateusz Stecz

WARSFOLL


BLOK 3 B1 2
SR 3 B2 2
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Damian Zygadło

DEVSTOCK


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sebastian Szczęsny 7 3 6 3 2 2 3 0 0 1 1 7 0 1 3 3 1 0 50 13 0 3
Karol Łoza 7 3 6 1 5 2 0 1 0 0 0 6 5 0 4 4 0 1 44 0 0 2
Aleksander Delev 5 3 4 0 2 0 1 1 0 0 0 5 1 1 0 2 1 0 25 25 1 2
Damian Zygadło 4 2 4 1 3 0 3 0 0 0 0 2 2 2 3 1 0 0 83 33 1 1
Bartosz Łoza 2 2 2 2 2 1 3 0 0 0 0 2 1 0 6 3 0 1 60 0 0 1
Paulina Snopkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 3 6 1 1 27 0 2 1
Małgorzata Zaciek 0 3 0 1 3 1 0 0 0 0 0 3 3 0 0 0 1 0 0 0 1 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Mateusz Stecz 12 3 9 4 4 1 2 2 2 0 0 4 2 4 3 4 0 0 64 36 1 0
Adam Pempiak 10 3 9 3 1 0 1 1 0 0 1 9 1 4 4 2 0 0 80 40 0 0
Rafał Winiewski 4.5 3 3 0 0 0 0 1 1 0 1 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Jan Żaczek 4 3 4 5 1 0 1 0 0 0 0 3 2 1 0 0 0 0 100 100 0 0
Robert Wykowski 2.5 2 1 2 1 0 0 0 1 1 1 7 1 1 3 1 0 0 80 20 1 0
Marcin Stempień 1 1 0 1 1 1 1 0 0 1 0 6 1 1 2 0 1 1 60 20 0 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 7 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)