Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MOIIB
1
3
VS
(20:16, 16:20, 16:20, 16:20)
PKO BP
Raport meczowy
41/89 ATAK 35/85
3 BLOK 4
5/68 SERWIS 8/74
19 BŁ. PRZECIWNIKA 29
68 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Damian Majewski

MOIIB


PKT 20 SR 4 PKT/SR 5
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

57.14

SERWIS%

20
ATAK

Jakub Kiliszek

PKO BP


ATAK 4 SR 1
ATAK/SR 4 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Piotr Mijas

PKO BP


SERWIS 4/16 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

43.75

WYD%

12.5

SKUT%

25
BLOK

Marek Pamuła

PKO BP


BLOK 1 B1 1
SR 2 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Hubert Długozima

PKO BP


∑P 12 SR 4
∑P/SR 3

DOKŁ%

91.67

PERF%

66.67

WYD%

91.67

SKUT%

91.67
OBRONA

Daniel Saganek

MOIIB


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Damian Majewski 20 4 16 0 8 1 3 1 0 3 1 11 0 11 5 3 3 2 67 46 2 1
Karol Krzewiński 16.5 4 14 4 5 1 3 0 1 2 0 5 4 7 4 4 0 3 61 39 0 0
Marcin Zacharski 8 4 8 3 5 1 5 0 0 0 1 13 0 6 3 4 2 3 50 33 3 1
Jan Wojciechowski 4 4 3 1 1 0 2 1 0 0 0 6 0 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Daniel Saganek 0.5 4 0 0 1 1 0 0 1 0 1 9 1 0 1 0 0 0 100 0 3 1
Beata Michorowska 0 4 0 0 2 0 1 0 0 0 0 8 3 2 1 2 1 0 50 33 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Hubert Długozima 17 4 13 2 7 1 2 1 0 3 1 11 1 8 3 1 0 0 92 67 2 1
Patryk Łabuszewski 12 4 11 1 10 1 4 0 0 1 1 4 1 4 4 1 0 4 62 31 2 2
Piotr Mijas 8 3 3 2 4 0 1 1 0 4 3 7 2 8 4 3 1 0 75 50 2 0
Maciej Rogulski 4.5 4 4 1 7 1 1 0 1 0 0 9 0 7 1 2 1 0 73 64 0 2
Jakub Kiliszek 4 1 4 1 2 0 0 0 0 0 0 2 0 5 0 0 0 1 83 83 0 0
Marek Pamuła 1 2 0 0 0 0 1 1 0 0 0 8 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Adrian Płachta 0.5 2 0 0 1 0 0 0 1 0 1 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Edyta Czapska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 1 1 0 1 0 0 50 50 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)