Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
0
3
VS
(20:21, 20:21, 19:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
16/55 ATAK 14/35
2 BLOK 0.5
3/44 SERWIS 3/21
38 BŁ. PRZECIWNIKA 45.5
59 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 9 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

42.86

SERWIS%

16.67
ATAK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 9

ATAK%

44.44
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/12 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

16.67

WYD%

8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 22 SR 3
∑P/SR 7.33

DOKŁ%

63.64

PERF%

27.27

WYD%

54.55

SKUT%

63.64
OBRONA

Rafał Winiewski

WARSFOLL


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jan Żaczek 7.5 3 6 2 7 0 3 33 18 0 1 1 0 4 1 6 8 6 2 0 64 27 1 0
Rafał Winiewski 6 3 4 1 2 1 1 44 9 1 0 1 0 8 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Adam Pempiak 4 3 4 2 6 3 5 20 20 0 0 0 0 5 1 2 6 4 0 1 62 15 2 1
Piotr Iwańczyk 2.5 3 2 1 5 0 0 25 8 0 1 0 1 8 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 3 0 0 1 0 1 0 0 2 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 11.5 3 9 4 5 0 3 43 21 0 1 2 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dawid Prusiński 5 3 5 0 6 0 3 36 14 0 0 0 0 1 1 1 5 3 0 2 55 9 0 0
Andrey Pronoza 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)