Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

WARSFOLL
0
3
VS
(20:21, 20:21, 19:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
25/80 ATAK 28/68
3 BLOK 4
6/60 SERWIS 4/62
25 BŁ. PRZECIWNIKA 27
59 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Stempień

WARSFOLL


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

36

SERWIS%

18.75
ATAK

Piotr Gawroński

PROCTER & GAMBLE


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 6

ATAK%

66.67
SERWIS

Marcin Stempień

WARSFOLL


SERWIS 3/16 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

0

SKUT%

18.75
BLOK

Giacomo Bima

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


∑P 21 SR 3
∑P/SR 7

DOKŁ%

80.95

PERF%

19.05

WYD%

71.43

SKUT%

80.95
OBRONA

Claudio Estevez

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Marcin Stempień 13 3 9 3 11 0 2 1 0 3 1 9 3 3 8 1 1 1 79 21 2 0
Jan Żaczek 7.5 3 6 2 7 0 3 0 1 1 0 4 1 6 8 6 2 0 64 27 1 0
Rafał Winiewski 6 3 4 1 2 1 1 1 0 1 0 8 1 0 0 1 0 0 0 0 2 0
Adam Pempiak 4 3 4 2 6 3 5 0 0 0 0 5 1 2 6 4 0 1 62 15 2 1
Piotr Iwańczyk 2.5 3 2 1 5 0 0 0 1 0 1 8 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 3 0 0 1 0 1 0 0 2 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 11.5 3 9 4 5 0 3 0 1 2 0 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Claudio Estevez 10 3 10 0 6 2 3 0 0 0 1 9 1 4 13 2 2 0 81 19 6 1
Dawid Prusiński 5 3 5 0 6 0 3 0 0 0 0 1 1 1 5 3 0 2 55 9 0 0
Piotr Gawroński 5 3 4 1 1 0 0 0 2 0 0 7 1 0 0 0 0 2 0 0 0 0
Giacomo Bima 2.5 3 0 0 0 0 0 2 1 0 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 6 1
Andrey Pronoza 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ewa Bronisz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 9 1 0 2 0 0 1 67 0 1 1
Paweł Blejder 0 3 0 2 1 1 2 0 0 0 0 1 1 1 4 4 1 1 45 9 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)