Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
3
0
VS
(20:17, 21:19, 20:17)
PWC
Raport meczowy
7/17 ATAK 27/67
0 BLOK 3
0/14 SERWIS 4/54
54 BŁ. PRZECIWNIKA 19
61 SUMA 53

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Fryń

PWC


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

40

SERWIS%

18.18
ATAK

Adrian Dykty

PWC


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 19

ATAK%

57.89
SERWIS

Maciej Fryń

PWC


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

27.27

WYD%

-18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Adrian Dykty

PWC


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Tomek Kociołek

PWC


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

90

PERF%

50

WYD%

80

SKUT%

90
OBRONA

Tomek Kociołek

PWC


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 7 3 7 1 6 2 1 41 17 0 0 0 1 5 4 4 3 3 3 1 50 29 0 0
Matija Belcic 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 13 3 10 2 5 2 6 40 25 1 0 2 1 4 4 4 5 2 1 0 75 33 2 2
Adrian Dykty 12 3 11 1 5 2 0 58 19 1 0 0 0 6 1 2 9 9 0 0 55 10 3 0
Paweł Chróstowski 4 3 3 2 1 0 0 50 6 0 0 1 2 9 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Przemysław Łukasik 4 3 2 0 3 0 2 29 7 1 0 1 0 4 2 0 1 0 0 0 100 0 1 0
Marcin Solarski 1 3 1 1 1 0 0 33 3 0 0 0 1 5 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Tomek Kociołek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 4 0 0 1 90 50 4 0
Julia Łodyga 0 3 0 0 7 0 0 0 7 0 0 0 1 8 0 0 3 0 0 0 100 0 1 4
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)