Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:11, 20:16, 20:16)
DEVSTOCK
Raport meczowy
24/49 ATAK 17/52
4 BLOK 2
7/57 SERWIS 6/45
25 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sutyniec

BESTCAN


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

52.94

SERWIS%

26.67
ATAK

Karol Łoza

DEVSTOCK


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 9

ATAK%

55.56
SERWIS

Aleksander Delev

DEVSTOCK


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

42.86

WYD%

14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Jakub Trzciński

BESTCAN


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Paweł Sutyniec

BESTCAN


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Paulina Snopkiewicz

DEVSTOCK


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 14 3 9 2 3 2 1 1 0 4 4 5 2 0 3 0 0 1 75 0 5 0
Jakub Trzciński 10.5 3 9 2 6 0 2 1 1 0 1 3 2 0 6 0 2 2 60 0 0 1
Michał Skibiński 5 3 4 2 1 0 1 1 0 0 0 4 2 0 1 0 0 0 100 0 1 1
Marek Zaręba 3.5 3 1 0 1 0 1 0 1 2 3 6 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Anastazja Łatszewa 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 6 0 0 3 3 1 1 38 0 2 1
Karol Gothardt 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 2 4 3 0 0 0 0 1 0 0 2 0
Denis Ilkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 4 1 1 40 10 3 1
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Bartosz Łoza 10 3 8 1 9 1 2 1 0 1 0 1 4 0 1 1 0 0 50 0 0 0
Karol Łoza 6 3 5 1 0 2 1 1 0 0 1 3 4 0 4 7 4 3 22 0 1 1
Aleksander Delev 4 3 2 5 4 1 3 0 0 2 1 3 1 1 2 1 4 1 33 11 0 1
Damian Zygadło 2 3 2 1 2 1 1 0 0 0 1 6 0 0 0 5 2 1 0 0 2 1
Małgorzata Zaciek 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 6 2 0 0 5 1 0 0 0 1 0
Paulina Snopkiewicz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 5 0 0 1 0 0 2 33 0 8 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)