Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
0
3
VS
(15:20, 19:21, 17:20)
BESTCAN
Raport meczowy
22/62 ATAK 32/64
1 BLOK 2
4/54 SERWIS 2/58
24 BŁ. PRZECIWNIKA 25
51 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sutyniec

BESTCAN


PKT 19 SR 3 PKT/SR 6.33
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

62.96

SERWIS%

12.5
ATAK

Marek Zaręba

BESTCAN


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 3/13 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30.77

WYD%

0

SKUT%

23.08
BLOK

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Paweł Sutyniec

BESTCAN


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

57.14

WYD%

71.43

SKUT%

71.43
OBRONA

Jan Żaczek

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 11 3 8 2 5 2 4 0 0 3 1 6 3 0 6 9 0 0 40 0 3 0
Jan Żaczek 8 3 8 3 3 0 5 0 0 0 2 4 2 2 2 7 4 3 22 11 4 0
Piotr Iwańczyk 6 3 4 0 2 0 2 1 0 1 0 4 2 1 1 2 0 0 50 25 0 1
Rafał Winiewski 1 3 1 2 5 0 3 0 0 0 0 8 0 0 1 3 2 0 17 0 2 0
Marcin Stempień 1 1 1 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 1 1 5 1 0 25 13 1 1
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 11 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 19 3 17 2 5 0 3 1 0 1 0 3 4 4 1 2 0 0 71 57 2 2
Michał Skibiński 8 3 7 2 5 0 4 0 0 1 1 8 1 2 6 6 1 2 47 12 1 0
Denis Ilkiewicz 6 3 5 3 3 0 2 1 0 0 0 4 0 0 0 4 3 1 0 0 3 0
Marek Zaręba 3 3 3 0 0 1 0 0 0 0 4 8 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Anastazja Łatszewa 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 7 1 0 2 4 0 0 33 0 3 0
Karol Gothardt 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 12 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Tomasz Fabianowicz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 2 0 2 1 57 29 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)