Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

3 vs 6

DEVSTOCK
1
3
VS
(12:20, 20:17, 17:20, 15:20)
MOIIB
Raport meczowy
36/87 ATAK 38/73
3 BLOK 9
7/65 SERWIS 10/78
18 BŁ. PRZECIWNIKA 20
64 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 20.5 SR 4 PKT/SR 5.13
ATAK 15 BLOK 4.5 SERWIS 1

ATAK%

71.43

SERWIS%

11.11
ATAK

Andrzej Krapa

MOIIB


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 21

ATAK%

71.43
SERWIS

Karol Łoza

DEVSTOCK


SERWIS 4/16 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

43.75

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Andrzej Krapa

MOIIB


BLOK 4.5 B1 3
SR 4 B2 3
BLOK/SR 1.13
PRZYJĘCIE

Marcin Zacharski

MOIIB


∑P 16 SR 4
∑P/SR 4

DOKŁ%

68.75

PERF%

25

WYD%

43.75

SKUT%

68.75
OBRONA

Marcin Zacharski

MOIIB


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 8
Statystyki
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Łoza 18 4 14 5 1 0 2 0 0 4 3 5 4 1 8 5 0 1 60 7 1 1
Bartosz Łoza 14 4 12 5 11 7 4 1 0 1 3 7 0 0 5 5 0 2 42 0 4 1
Aleksander Delev 7.5 4 4 1 3 1 2 1 1 2 0 9 0 0 1 4 1 3 11 0 3 0
Damian Żygadło 6 4 6 1 4 1 2 0 0 0 1 7 3 0 4 4 1 1 40 0 2 1
Małgorzata Zaciek 0.5 4 0 0 0 0 1 0 1 0 0 9 0 1 5 3 0 1 60 10 2 1
Paulina Snopkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 0 2 3 4 0 0 56 22 3 1
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 20.5 4 15 1 2 1 2 3 3 1 0 5 3 2 8 4 1 1 63 13 1 0
Damian Majewski 12 4 6 2 3 1 1 1 2 4 0 10 2 0 0 0 0 0 0 0 6 1
Karol Krzewiński 10.5 4 9 3 3 0 0 0 1 1 0 2 3 3 2 3 1 4 38 23 1 0
Marcin Zacharski 6.5 4 5 5 1 0 2 0 1 1 1 18 1 4 7 1 3 1 69 25 7 1
Daniel Saganek 5.5 4 1 0 2 1 0 1 1 3 1 9 1 0 0 1 0 0 0 0 1 2
Małgorzata Rojek 2 4 2 1 4 0 0 0 0 0 0 11 1 3 5 2 2 1 62 23 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)