Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

4 vs 5

WARSFOLL
3
0
VS
(20:17, 20:17, 20:14)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
22/51 ATAK 6/25
4 BLOK 0
0/44 SERWIS 0/9
34 BŁ. PRZECIWNIKA 42
60 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Pempiak

WARSFOLL


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

47.83

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 0/9 SR 3
SERWIS/SR 0

TR%

11.11

WYD%

-11.11

SKUT%

0
BLOK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jan Żaczek

WARSFOLL


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

53.85

PERF%

30.77

WYD%

30.77

SKUT%

53.85
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 8
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 12 3 11 3 7 0 2 48 23 1 0 0 0 4 1 3 2 7 1 0 38 23 8 0
Jan Żaczek 6 3 6 1 3 0 4 43 14 0 0 0 0 5 1 4 3 3 1 2 54 31 1 1
Piotr Iwańczyk 4 3 3 1 1 0 0 60 5 0 2 0 2 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Rafał Winiewski 4 3 2 1 4 0 2 22 9 1 2 0 0 8 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 6 3 6 3 8 1 6 25 24 0 0 0 1 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Dawid Prusiński 0 2 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 2 4 2 1 36 18 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)