Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał B1

PWC
1
3
VS
(18:20, 14:20, 20:18, 18:20)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
36/93 ATAK 40/87
5 BLOK 7
5/71 SERWIS 5/76
24 BŁ. PRZECIWNIKA 26
70 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adrian Dykty

PWC


PKT 15 SR 4 PKT/SR 3.75
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

41.38

SERWIS%

8.33
ATAK

Piotr Gawroński

PROCTER & GAMBLE


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Maciej Fryń

PWC


SERWIS 2/13 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

23.08

WYD%

-15.38

SKUT%

15.38
BLOK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3 B1 2
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Marta Śmieszek

PWC


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

80

PERF%

20

WYD%

65

SKUT%

80
OBRONA

Ewa Bronisz

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 15 4 12 4 8 4 1 2 0 1 0 11 0 1 7 6 1 0 53 7 5 1
Maciej Fryń 14 4 12 1 10 1 5 0 0 2 1 6 4 0 0 0 0 0 0 0 4 1
Łukasz Troć 11 4 10 2 4 2 2 1 0 0 1 12 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Paweł Chróstowski 4 4 1 4 0 0 1 2 0 1 0 12 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marcin Solarski 1 4 0 1 1 0 0 0 0 1 0 5 3 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Marta Śmieszek 1 4 1 1 4 0 1 0 0 0 2 6 1 4 12 1 0 3 80 20 1 1
Tomek Kociołek 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 7 13 7 2 2 65 23 1 1
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Blejder 14.5 4 11 3 5 1 3 1 1 2 1 12 1 1 3 4 0 1 44 11 5 2
Matija Belcic 13 4 12 2 6 1 3 0 0 1 0 6 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dawid Prusiński 13 4 9 3 9 1 1 2 2 1 0 11 2 5 7 5 2 2 57 24 1 0
Piotr Gawroński 7.5 4 7 1 0 0 2 0 1 0 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Giacomo Bima 2.5 4 1 0 0 1 1 1 1 0 2 12 1 1 0 0 0 0 100 100 2 3
Ewa Bronisz 1.5 4 0 0 0 1 3 0 1 1 0 9 0 3 6 3 1 1 64 21 5 0
Andrey Pronoza 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 8 5 1 1 56 6 2 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)