Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał A2

WARSFOLL
1
3
VS
(20:18, 17:20, 20:21, 16:20)
BESTCAN
Raport meczowy
41/89 ATAK 36/83
8 BLOK 4
5/75 SERWIS 3/77
19 BŁ. PRZECIWNIKA 36
73 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sutyniec

BESTCAN


PKT 25 SR 4 PKT/SR 6.25
ATAK 21 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

50

SERWIS%

14.29
ATAK

Piotr Iwańczyk

WARSFOLL


ATAK 4 SR 4
ATAK/SR 1 ∑A 4

ATAK%

100
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 3/13 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

30.77

WYD%

7.69

SKUT%

23.08
BLOK

Adam Pempiak

WARSFOLL


BLOK 3.5 B1 3
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.88
PRZYJĘCIE

Paweł Sutyniec

BESTCAN


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 6
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 18.5 4 12 3 9 2 3 3 1 3 1 7 2 5 15 2 1 1 83 21 6 0
Marcin Stempień 14.5 4 13 1 7 1 1 0 1 1 2 8 4 6 14 5 3 1 69 21 0 1
Jan Żaczek 11.5 4 10 1 6 1 4 1 1 0 0 5 3 5 7 1 1 0 86 36 2 3
Rafał Winiewski 5 4 2 1 7 0 1 2 0 1 0 9 2 0 1 0 0 0 100 0 2 1
Piotr Iwańczyk 4.5 4 4 0 0 0 0 0 1 0 0 9 5 0 0 0 0 0 0 0 2 2
Ela Dzioba 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 2 0 0 0 0 1 0 0 1 0
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 25 4 21 4 12 3 2 2 0 2 2 7 3 0 4 0 0 0 100 0 1 1
Michał Skibiński 8 4 6 0 9 1 2 1 0 1 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Marek Zaręba 6 4 5 0 2 1 0 1 0 0 1 12 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Jakub Trzciński 3 4 3 2 4 3 2 0 0 0 0 9 1 4 5 2 0 2 69 31 4 0
Karol Gothardt 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 12 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Denis Ilkiewicz 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 10 2 1 3 68 16 2 1
Anastazja Łatszewa 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 12 1 0 12 6 1 0 63 0 3 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)