Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o I m.

BESTCAN
3
0
VS
(20:12, 20:17, 20:14)
PKO BP
Raport meczowy
33/66 ATAK 26/55
2 BLOK 3
10/57 SERWIS 2/45
15 BŁ. PRZECIWNIKA 12
60 SUMA 43

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sutyniec

BESTCAN


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 12 BLOK 2 SERWIS 4

ATAK%

46.15

SERWIS%

30.77
ATAK

Michał Skibiński

BESTCAN


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 10

ATAK%

60
SERWIS

Jakub Trzciński

BESTCAN


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Jakub Kiliszek

PKO BP


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Denis Ilkiewicz

BESTCAN


∑P 18 SR 3
∑P/SR 6

DOKŁ%

77.78

PERF%

44.44

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Patryk Łabuszewski

PKO BP


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 9
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 18 3 12 6 5 2 1 2 0 4 2 4 3 6 0 2 1 0 67 67 2 0
Marek Zaręba 11 3 9 1 6 0 0 0 0 2 1 7 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Jakub Trzciński 8 3 6 1 4 1 0 0 0 2 0 2 2 2 2 3 2 1 40 20 4 0
Michał Skibiński 6 3 6 2 0 0 2 0 0 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Karol Gothardt 2 3 0 0 1 0 0 0 0 2 2 12 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Denis Ilkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 6 2 1 1 78 44 1 1
Anastazja Łatszewa 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 1 1 1 0 1 0 67 33 0 1
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 13 3 12 3 7 1 1 1 0 0 0 4 2 5 1 8 1 2 35 29 6 3
Jakub Kiliszek 13 3 9 1 3 1 3 2 0 2 2 6 1 1 1 5 2 3 17 8 1 1
Maciej Rogulski 5 3 5 1 4 0 2 0 0 0 0 10 0 5 5 3 3 5 48 24 2 0
Edyta Czapska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Marek Pamuła 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 1 7 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)