Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o V m.

PROCTER & GAMBLE
3
2
VS
(12:20, 15:20, 20:16, 20:16, 17:16)
DEVSTOCK
Raport meczowy
19/41 ATAK 40/82
2 BLOK 6
0/22 SERWIS 12/87
63 BŁ. PRZECIWNIKA 30
84 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Karol Łoza

DEVSTOCK


PKT 20.5 SR 5 PKT/SR 4.1
ATAK 13 BLOK 2.5 SERWIS 5

ATAK%

52

SERWIS%

23.81
ATAK

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


ATAK 13 SR 5
ATAK/SR 2.6 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Sebastian Szczęsny

DEVSTOCK


SERWIS 4/13 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

38.46

WYD%

7.69

SKUT%

30.77
BLOK

Karol Łoza

DEVSTOCK


BLOK 2.5 B1 2
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Małgorzata Zaciek

DEVSTOCK


∑P 10 SR 5
∑P/SR 2

DOKŁ%

60

PERF%

10

WYD%

40

SKUT%

60
OBRONA

Damian Zygadło

DEVSTOCK


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 10
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 11.5 5 10 0 11 1 3 40 25 0 3 0 3 6 3 1 4 2 2 1 50 10 2 0
Dawid Prusiński 9.5 5 9 1 4 1 1 56 16 0 1 0 3 6 1 1 9 7 5 5 37 4 4 1
Andrey Pronoza 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 5 6 4 4 33 10 4 0
DEVSTOCK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Łoza 20.5 5 13 1 3 5 3 52 25 2 1 5 5 8 3 0 5 0 2 3 50 0 0 0
Sebastian Szczęsny 19 5 13 1 4 3 1 59 22 2 0 4 1 5 3 0 7 3 1 1 58 0 6 1
Damian Zygadło 10.5 5 7 2 3 0 1 54 13 1 1 2 2 10 1 0 3 5 2 4 21 0 8 2
Bartosz Łoza 6 5 6 2 8 1 3 30 20 0 0 0 3 7 2 0 3 1 3 4 27 0 2 0
Małgorzata Zaciek 2 5 1 0 0 0 0 100 1 0 0 1 2 14 2 1 5 2 0 2 60 10 4 0
Paulina Snopkiewicz 0 5 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 5 2 2 2 3 1 1 44 22 3 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)