Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
0
VS
(20:10, 20:3, 20:13)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
26/48 ATAK 10/49
6 BLOK 0
6/57 SERWIS 3/28
22 BŁ. PRZECIWNIKA 13
60 SUMA 26

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Skibiński

BESTCAN


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 9 BLOK 4 SERWIS 1

ATAK%

69.23

SERWIS%

25
ATAK

Paweł Sutyniec

BESTCAN


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 10

ATAK%

70
SERWIS

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Michał Skibiński

BESTCAN


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


∑P 20 SR 3
∑P/SR 6.67

DOKŁ%

80

PERF%

10

WYD%

70

SKUT%

80
OBRONA

Marek Zaręba

BESTCAN


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Skibiński 14 3 9 1 2 0 1 4 0 1 0 2 1 1 1 3 0 0 40 20 0 1
Paweł Sutyniec 9 3 7 2 0 0 1 0 0 2 1 2 2 0 1 0 1 2 25 0 3 1
Jakub Trzciński 8.5 2 7 0 4 0 2 1 1 0 0 3 1 0 0 0 0 1 0 0 1 0
Denis Ilkiewicz 3 3 2 0 0 0 2 0 0 1 4 3 1 1 1 1 1 0 50 25 2 2
Marek Zaręba 3 3 1 1 1 0 1 0 0 2 3 18 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Karol Gothardt 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Alina Urbanovich 0 3 0 3 1 0 0 0 0 0 1 5 0 1 1 2 0 0 50 25 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 4 3 1 1 4 0 0 0 0 3 0 3 3 2 3 1 4 2 42 17 1 3
Paweł Blejder 4 3 4 3 5 1 3 0 0 0 0 1 1 2 5 3 3 2 47 13 1 1
Mariusz Kaliszuk 4 3 4 2 9 5 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Andrey Pronoza 1 3 1 0 1 0 1 0 0 0 0 5 2 2 14 2 2 0 80 10 1 0
Matija Belcic 0 2 0 0 1 0 1 0 0 0 2 3 1 0 1 0 1 1 33 0 0 1
Anastasija Dubovyk 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)