Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BESTCAN
3
2
VS
(20:17, 20:18, 15:20, 18:20, 15:8)
MOIIB
Raport meczowy
51/121 ATAK 50/111
4 BLOK 8
8/86 SERWIS 6/83
25 BŁ. PRZECIWNIKA 19
88 SUMA 83
42

ATAK%

9

SERWIS%

45

ATAK%

7

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 26 SR 5 PKT/SR 5.2
ATAK 23 BLOK 2 SERWIS 1

ATAK%

53.49

SERWIS%

9.09
ATAK

Radek Białorudzki

MOIIB


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 29

ATAK%

55.17
SERWIS

Jakub Trzciński

BESTCAN


SERWIS 5/18 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

38.89

WYD%

22.22

SKUT%

27.78
BLOK

Karol Krzewiński

MOIIB


BLOK 4.5 B1 4
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.9
PRZYJĘCIE

Małgorzata Rojek

MOIIB


∑P 19 SR 5
∑P/SR 3.8

DOKŁ%

73.68

PERF%

42.11

WYD%

63.16

SKUT%

73.68
OBRONA

Andrzej Krapa

MOIIB


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Jakub Trzciński 21.5 5 15 3 8 4 2 1 1 5 2 10 1 2 6 5 0 2 53 13 4 3
Michał Skibiński 16 5 16 6 9 0 5 0 0 0 0 14 2 2 6 4 0 0 67 17 3 1
Adam Kwiecień 12 5 11 1 9 2 2 1 0 0 2 13 0 7 5 10 3 0 48 28 3 0
Marek Zaręba 10.5 5 8 5 9 2 1 0 1 2 1 14 1 0 2 3 0 0 40 0 3 0
Karol Gothardt 3 5 1 0 2 0 0 0 2 1 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Alina Urbanovich 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 10 0 4 6 4 0 4 56 22 3 0
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 26 5 23 6 10 1 3 2 0 1 0 8 2 9 6 5 0 1 71 43 6 1
Radek Białorudzki 17.5 5 16 1 8 2 2 1 1 0 1 12 2 8 9 3 2 4 65 31 3 2
Karol Krzewiński 11.5 5 6 0 6 0 0 4 1 1 0 11 3 0 0 1 0 0 0 0 5 0
Marcin Zacharski 5 5 4 4 8 1 3 0 0 1 0 8 0 1 5 4 1 1 50 8 1 3
Małgorzata Rojek 3 5 0 0 4 0 1 0 0 3 0 10 1 8 6 3 2 0 74 42 2 1
Daniel Saganek 1 5 1 0 1 0 0 0 0 0 2 17 0 0 0 0 0 2 0 0 6 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)