Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
3
0
VS
(20:12, 20:10, 20:11)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
30/58 ATAK 15/47
4 BLOK 0
9/58 SERWIS 0/34
17 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 33
52

ATAK%

16

SERWIS%

32

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 13 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

59.09

SERWIS%

44.44
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 22

ATAK%

59.09
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 4/9 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

55.56

WYD%

33.33

SKUT%

44.44
BLOK

Jacek Małecki

WARSFOLL


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


∑P 12 SR 3
∑P/SR 4

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 18 3 13 4 2 0 3 1 0 4 1 3 1 4 6 2 0 0 83 33 7 0
Adam Pempiak 10.5 3 7 1 3 0 2 0 1 3 5 4 2 4 2 2 0 0 75 50 4 1
Jacek Małecki 10 3 8 3 3 0 5 2 0 0 0 8 0 0 6 1 1 0 75 0 3 0
Rafał Winiewski 4.5 3 2 0 2 0 0 0 1 2 0 11 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 4 3 4 0 3 1 4 0 0 0 0 2 1 1 7 7 1 2 44 6 1 1
Mariusz Kaliszuk 4 3 4 0 4 0 3 0 0 0 0 3 1 4 1 2 4 2 38 31 3 1
Matija Belcic 3 3 3 1 2 0 0 0 0 0 0 6 1 1 5 3 0 1 60 10 1 1
Andrey Pronoza 2 3 2 1 2 1 1 0 0 0 0 7 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Andrzej Gut 2 3 2 1 4 2 1 0 0 0 1 5 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Piotr Gawroński 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 2 2 3 13 13 2 2
Fabiola Bentz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 0 0 1 1 0 1 33 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)