Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MOIIB
3
0
VS
(20:17, 20:15, 20:17)
PWC
Raport meczowy
37/70 ATAK 25/51
2 BLOK 2.5
5/60 SERWIS 0/39
16 BŁ. PRZECIWNIKA 21.5
60 SUMA 49
53

ATAK%

8

SERWIS%

49

ATAK%

0

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

75

SERWIS%

16.67
ATAK

Damian Majewski

MOIIB


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 11

ATAK%

90.91
SERWIS

Andrzej Krapa

MOIIB


SERWIS 1/6 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

16.67

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Łukasz Troć

PWC


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adrian Dykty

PWC


∑P 13 SR 3
∑P/SR 4.33

DOKŁ%

92.31

PERF%

7.69

WYD%

92.31

SKUT%

92.31
OBRONA

Daniel Saganek

MOIIB


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 13 3 12 0 1 1 2 0 0 1 0 4 1 0 2 4 0 0 33 0 5 0
Radek Białorudzki 11 3 9 5 5 1 4 1 0 1 0 8 1 2 17 4 1 1 76 8 1 0
Damian Majewski 10 3 10 1 0 0 0 0 0 0 0 4 3 0 2 0 0 0 100 0 1 1
Karol Krzewiński 5 3 4 1 5 0 0 0 0 1 2 3 4 0 1 1 0 0 50 0 2 0
Małgorzata Rojek 4 3 2 0 6 1 0 1 0 1 4 7 2 0 4 1 1 0 67 0 3 0
Daniel Saganek 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 2 10 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Dykty 10 3 10 1 4 2 0 0 0 0 0 8 1 1 11 1 0 0 92 8 4 0
Łukasz Troć 10 3 8 0 1 0 0 2 0 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Maciej Fryń 7 3 7 4 9 0 2 0 0 0 0 4 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Marcin Solarski 0.5 3 0 0 0 0 0 0 1 0 0 6 3 0 0 1 0 0 0 0 4 1
Tomek Kociołek 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 5 1 5 3 40 7 4 1
Marta Śmieszek 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 2 7 1 1 6 5 3 2 41 6 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)