Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PANATTONI
0
3
VS
(10:20, 18:20, 14:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
21/57 ATAK 32/61
4 BLOK 7
1/44 SERWIS 5/58
16 BŁ. PRZECIWNIKA 16
42 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 17 SR 3 PKT/SR 5.67
ATAK 15 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

65.22

SERWIS%

14.29
ATAK

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 23

ATAK%

65.22
SERWIS

Adam Pempiak

WARSFOLL


SERWIS 3/18 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

5.56

SKUT%

16.67
BLOK

Jacek Małecki

WARSFOLL


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Maciek Tworek

PANATTONI


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

86.67

PERF%

53.33

WYD%

80

SKUT%

86.67
OBRONA

Adam Pempiak

WARSFOLL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PANATTONI
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Krzak 8 3 8 1 3 2 4 0 0 0 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Maciek Tworek 6 3 4 0 2 2 1 1 0 1 0 7 1 8 5 1 1 0 87 53 4 0
Jarek Malczyk 4 3 4 0 2 0 1 0 0 0 0 8 0 2 2 2 2 1 44 22 1 1
Dariusz Sierpiński 4 3 3 2 3 2 0 1 0 0 0 5 1 3 4 1 1 2 64 27 1 1
Wojciech Kasprzyk 4 3 2 2 6 1 2 2 0 0 0 5 1 4 4 3 2 2 53 27 1 0
Monia Moniczka Tworek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 17 3 15 1 2 3 2 1 0 1 1 3 2 3 5 3 0 0 73 27 3 0
Adam Małecki 9 3 7 4 2 0 1 2 0 0 0 5 2 5 5 4 0 1 67 33 0 1
Jacek Małecki 8.5 3 6 2 2 0 1 2 1 0 0 8 1 2 2 4 1 0 44 22 3 0
Adam Pempiak 8 3 4 2 4 1 0 1 0 3 3 10 2 2 1 0 0 0 100 67 4 0
Ela Dzioba 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Rafał Winiewski 0.5 3 0 0 1 0 1 0 1 0 2 9 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)