Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(13:20, 11:20, 16:20)
PWC
Raport meczowy
17/55 ATAK 26/45
0 BLOK 5
5/42 SERWIS 6/58
18 BŁ. PRZECIWNIKA 23
40 SUMA 60
31

ATAK%

12

SERWIS%

58

ATAK%

10

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Fryń

PWC


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

66.67

SERWIS%

18.18
ATAK

Łukasz Troć

PWC


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 8

ATAK%

87.5
SERWIS

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

44.44

WYD%

0

SKUT%

33.33
BLOK

Łukasz Troć

PWC


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Adrian Dykty

PWC


∑P 11 SR 3
∑P/SR 3.67

DOKŁ%

72.73

PERF%

54.55

WYD%

45.45

SKUT%

72.73
OBRONA

Adrian Dykty

PWC


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Dawid Prusiński 12 3 9 1 1 4 1 0 0 3 1 2 3 2 2 4 0 2 40 20 2 1
Matija Belcic 5 3 4 2 4 0 5 0 0 1 0 5 2 1 1 4 0 0 33 17 0 1
Paweł Blejder 3 3 3 2 9 1 2 0 0 0 1 3 0 2 3 5 0 1 45 18 2 0
Piotr Gawroński 1 3 1 0 0 0 1 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Fabiola Bentz 1 3 0 0 1 0 2 0 0 1 0 4 1 3 4 4 0 3 50 21 0 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 3 0 0 57 14 1 0
Giacomo Bima 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 2 6 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0
PWC
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Fryń 13 3 10 2 1 0 2 0 2 2 0 6 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Łukasz Troć 10 3 7 0 1 0 0 1 2 1 0 4 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Adrian Dykty 7 3 5 2 4 0 2 1 0 1 0 9 1 6 2 0 0 3 73 55 3 1
Przemysław Łukasik 5 3 4 0 2 0 1 1 0 0 0 12 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Marcin Solarski 2 3 0 0 1 0 0 0 0 2 0 3 3 0 0 0 0 1 0 0 1 1
Tomek Kociołek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 6 3 2 1 54 8 3 1
Ela Wysocka 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 8 0 2 4 1 2 0 67 22 1 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)