Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

MOIIB
3
1
VS
(20:11, 18:20, 21:19, 20:15)
PKO BP
Raport meczowy
33/74 ATAK 34/97
6 BLOK 2
4/77 SERWIS 6/65
36 BŁ. PRZECIWNIKA 23
79 SUMA 65

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Krapa

MOIIB


PKT 16.5 SR 4 PKT/SR 4.13
ATAK 15 BLOK 0.5 SERWIS 1

ATAK%

62.5

SERWIS%

5.88
ATAK

Andrzej Krapa

MOIIB


ATAK 15 SR 4
ATAK/SR 3.75 ∑A 24

ATAK%

62.5
SERWIS

Hubert Długozima

PKO BP


SERWIS 5/21 SR 4
SERWIS/SR 1.25

TR%

33.33

WYD%

14.29

SKUT%

23.81
BLOK

Damian Majewski

MOIIB


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Małgorzata Rojek

MOIIB


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

22.22

WYD%

55.56

SKUT%

77.78
OBRONA

Hubert Długozima

PKO BP


OBRONA 12 SR 4
OBRONA/SR 3 ∑O 13
Statystyki
MOIIB
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Andrzej Krapa 16.5 4 15 2 6 0 1 0 1 1 0 15 1 2 14 5 4 2 59 7 4 0
Damian Majewski 12 4 9 0 6 0 2 2 0 1 6 8 1 0 1 0 0 0 100 0 8 1
Karol Krzewiński 5.5 4 4 3 2 1 4 0 1 1 2 6 1 1 2 1 0 2 50 17 3 2
Marcin Zacharski 5.5 4 4 0 4 0 2 1 1 0 1 9 1 3 7 2 2 2 63 19 1 2
Daniel Saganek 3.5 4 1 0 0 0 1 0 3 1 3 11 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0
Małgorzata Rojek 0 4 0 0 5 1 1 0 0 0 0 6 1 2 5 0 1 1 78 22 1 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Patryk Łabuszewski 16 4 16 5 9 1 11 0 0 0 2 3 2 0 9 11 3 0 39 0 2 0
Hubert Długozima 15 4 8 1 9 2 8 2 0 5 2 12 2 2 9 5 3 0 58 11 12 1
Maciej Rogulski 10 4 10 4 3 3 5 0 0 0 3 10 1 1 7 9 5 1 35 4 4 0
Marek Pamuła 1 4 0 0 1 0 0 0 0 1 0 10 0 0 0 0 0 1 0 0 3 0
Adrian Płachta 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0 0 2 0
Edyta Czapska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 9 2 0 1 0 0 2 33 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)