Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ENERGY TEAM
0
3
VS
(14:20, 11:20, 7:20)
WARSFOLL
Raport meczowy
10/39 ATAK 27/57
1 BLOK 2
1/34 SERWIS 13/58
20 BŁ. PRZECIWNIKA 18
32 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

50

SERWIS%

33.33
ATAK

Marcin Midura

WARSFOLL


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 15

ATAK%

53.33
SERWIS

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


SERWIS 4/12 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

50

WYD%

25

SKUT%

33.33
BLOK

Rafał Winiewski

WARSFOLL


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Adam Pempiak

WARSFOLL


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Czarek Żyłkowski

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
ENERGY TEAM
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Norbert Kossakowski 3 3 3 0 4 2 1 0 0 0 0 2 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Łukasz Bielecki 3 3 2 1 3 0 1 0 0 1 0 6 0 3 4 5 0 4 44 19 1 1
Igor Góral 3 3 3 0 5 0 1 0 0 0 1 6 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Szymon Stańczyk 2 3 1 1 6 0 2 1 0 0 0 2 1 1 0 2 3 2 13 13 2 1
Kamil Rytel 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 1 2 4 3 4 3 38 13 3 0
Hubert Zach 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Karolina Gromuł 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 2 2 2 1 4 36 18 0 0
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Czarek Żyłkowski 13 3 8 0 3 0 5 1 0 4 2 5 1 2 4 2 1 0 67 22 6 0
Jacek Małecki 10 3 6 1 2 0 3 0 0 4 1 12 0 2 4 2 0 1 67 22 0 0
Marcin Midura 8 3 8 2 2 1 2 0 0 0 0 4 3 2 1 0 0 0 100 67 0 1
Adam Pempiak 7 3 4 1 5 0 2 0 0 3 4 3 2 2 2 0 0 0 100 50 5 0
Rafał Winiewski 2 3 1 1 0 0 0 1 0 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1
Ela Dzioba 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)