Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(18:20, 15:20, 14:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
24/79 ATAK 29/68
3 BLOK 2
4/48 SERWIS 5/53
16 BŁ. PRZECIWNIKA 24
47 SUMA 60
30

ATAK%

8

SERWIS%

43

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 10.5 SR 3 PKT/SR 3.5
ATAK 5 BLOK 2.5 SERWIS 3

ATAK%

22.73

SERWIS%

37.5
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 13

ATAK%

76.92
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 3/8 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

12.5

SKUT%

37.5
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2.5 B1 2
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

50

SKUT%

66.67
OBRONA

Dawid Grygiel

BOŚ Green Team


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Matija Belcic 10.5 3 5 3 9 2 3 2 1 3 0 3 2 4 4 3 1 2 57 29 2 1
Paweł Blejder 9 3 8 5 8 1 3 0 0 1 0 7 2 3 3 4 3 0 46 23 3 1
Dawid Prusiński 8 3 8 4 9 0 2 0 0 0 2 7 3 4 2 5 0 2 46 31 1 0
Andrey Pronoza 3.5 3 3 3 1 0 1 0 1 0 0 4 1 2 0 1 1 1 40 40 4 2
Fabiola Bentz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 12 0 0 1 2 4 0 14 0 4 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Kulas 10.5 3 10 2 1 0 0 0 1 0 1 4 2 2 2 1 1 0 67 33 3 2
Wojtek Płochocki 9.5 3 8 2 7 2 2 1 1 0 0 5 0 0 2 3 0 0 40 0 2 1
Kamila Bobke 7 3 2 0 0 0 0 0 0 5 4 5 2 2 3 2 1 2 50 20 2 4
Dawid Grygiel 6 3 6 2 6 0 1 0 0 0 1 6 1 1 1 2 0 1 40 20 5 0
Radosław Bosek 3 3 3 1 7 1 3 0 0 0 2 8 2 1 2 4 0 1 38 13 1 1
Elżbieta Dalkiewicz 0 2 0 1 1 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)