Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

WARSFOLL
0
3
VS
(13:20, 14:20, 16:20)
BESTCAN
Raport meczowy
26/68 ATAK 33/65
3 BLOK 4
3/43 SERWIS 6/58
11 BŁ. PRZECIWNIKA 17
43 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Sutyniec

BESTCAN


PKT 16.5 SR 3 PKT/SR 5.5
ATAK 13 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

68.42

SERWIS%

12.5
ATAK

Paweł Sutyniec

BESTCAN


ATAK 13 SR 3
ATAK/SR 4.33 ∑A 19

ATAK%

68.42
SERWIS

Marek Zaręba

BESTCAN


SERWIS 3/12 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

8.33

SKUT%

25
BLOK

Paweł Sutyniec

BESTCAN


BLOK 2.5 B1 1
SR 3 B2 3
BLOK/SR 0.83
PRZYJĘCIE

Adam Sadziak

BESTCAN


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

70

PERF%

20

WYD%

60

SKUT%

70
OBRONA

Ela Dzioba

WARSFOLL


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
WARSFOLL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Pempiak 11 3 10 1 6 2 3 0 0 1 1 7 1 3 3 4 0 1 55 27 3 1
Marcin Midura 7 3 6 3 2 0 1 0 0 1 0 6 0 4 8 2 3 1 67 22 1 0
Jacek Małecki 6 3 6 1 6 2 2 0 0 0 1 7 0 6 5 3 1 3 61 33 4 1
Piotr Iwańczyk 4 3 2 1 5 0 2 0 2 1 0 4 3 1 0 2 0 1 25 25 2 0
Rafał Winiewski 4 3 2 1 3 0 0 1 2 0 0 4 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0
Ela Dzioba 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 6 1
BESTCAN
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Sutyniec 16.5 3 13 2 1 2 1 1 3 1 2 2 3 1 0 1 0 0 50 50 3 2
Jakub Trzciński 8 3 8 1 5 0 0 0 0 0 2 12 1 2 1 3 1 1 38 25 3 1
Denis Ilkiewicz 7 3 6 0 5 1 1 0 0 1 0 6 1 2 5 5 0 1 54 15 3 1
Marek Zaręba 6.5 3 2 2 4 0 0 0 3 3 0 7 2 2 0 1 1 0 50 50 2 0
Adam Sadziak 5 3 4 2 5 0 0 0 0 1 0 9 0 2 5 2 0 1 70 20 3 1
Agnieszka Sola 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)